طراحی سایت در پاکدشت

طراحی سایت در پاکدشت

امروزه طراحی وبسایت برای کسب مشتریان بیشتر در شهر پاکدشت یک امر مهم تلقی شده تا به وسیله آن محصولات و خدمات کسب و کارها در فضای آنلاین معرفی شوند. به همین خاطر می خواهیم در این مقاله به شما بگوئیم که طراحی سایت در شهر پاکدشت چقدر می تواند در معرفی کسب و کارتان برای کسب مشتریان بیشتر در حومه این شهر کمک کند.

شهرستان پاکدشت یکی از شهرهای بزرگ استان تهران بوده که با وجود چندین شهرک صنعتی به عنوان یکی از قطب های صنایع مهم در استان تهران شناخته می شود. در این شهر تولیدکننده بی شماری از محصولات و قطعات مختلف وجود دارند که با طراحی وبسایت در شهر پاکدشت می توان بر مزیت کسب و کارها افزود و سبب رشد بیشتر آن ها شد. هیچ فرقی نمی کند در چه زمینه ای اقدام به فعالیت برای کسب سود می کنید چرا که دنیای طراحی سایت بسیار گسترده بوده و در هر زمینه ای می توانید با ایجاد یک وب سایت پیشرفت بیشتری را در حوزه کاری خود داشته باشید.

طراحی وبسایت در پاکدشت

با توجه به پتانسیل های بسیار زیاد تجاری در شهر پاکدشت، خدمات طراحی سایت در این شهر به یک امر بسیار مهم جهت افزایش فروش و کسب سود بیشتر تبدیل شده است. با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت برای به دست آوردن نیازها همچون خرید لوازم منزل تا انتخاب پزشک، داشتن وبسایت و کسب رتبه برتر در نتایج گوگل به وسیله سئو، می تواند انتظار رشد این حوزه را به وجود آورد.

در واقع بهترین و مطمئن ترین روشی که می توان به وسیله آن کسب و کار خود را معرفی کرد، داشتن وب سایت بوده که مشتریان زمان بیشتری را از شبانه روز اقدام به مراجعه به آن می کنند. با این مقدمه می توان گفت که همه کسب و کارها به هویت مجازی نیاز دارند، بنابراین اگر مشتریان ما با جستجو در اینترنت به فروشگاه ما دسترسی پیدا کنند، می توان انتظار عرضه محصولات خود به آن ها به صورت آنلاین باشیم.

طراحی وبسایت در شهر پاکدشت

در اغلب اوقات به دلیل مشغله کاری زمان لازم برای معرفی محصول و خدمات خود به مشتریان را نداریم که با طراحی وبسایت می توان انتظار توجیه بهتر مخاطبان در سایت خود داشته باشیم. خدماتی که شرکت طراحی سایت در شهر پاکدشت یعنی پاخور وب می تواند به شما عزیزان ارائه دهد عبارتند از:

طراحی وبسایت پوشاک در پاکدشت

با توجه به هزینه هایی که هر خانواده برای تامین مایحتاج روزانه خود از جمله خوراک و پوشاک انجام می دهد، این امکان وجود دارد تا مشاغل مختلف که در حوزه پوشاک فعالیت می کنند، بتوانند به صورت آنلاین کسب و کار خود را برای دسترسی همه مردم در هر نقطه از پایتخت توسعه دهند. صاحبین کسب و کار می توانند بدون صرف هزینه های سنگین برای خرید یا اجاره مغازه و همچنین هزینه هایی را که مایل به افتتاح بوتیک مردانه هستند را حذف کنند و به صورت آنلاین خدمات خود را در وبسایت عرضه نمایند.

خدمات طراحی وبسایت پزشکی پاکدشت

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، افراد در حوزه سلامت فردی بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و ترجیح می دهند در صورت بروز هرگونه بیماری تا حد امکان به مراکز درمانی و بیمارستان ها مراجعه نکنند. لذا این مراکز جهت رفاه حال افراد جامعه با طراحی سایت پزشکی و ارائه خدماتی همچون نوبت دهی آنلاین و… علاوه بر جلوگیری از تجمع افراد در مراکز درمانی، می توانند در کاهش ابتلا مردم به بیماری های مختلف جلوگیری نمایند.

با ایجاد یک وب سایت و ارائه توصیه های پزشکی به بیماران به صورت آنلاین، پزشکان می توانند خدمات بیشتری را به صورت اینترنتی به مریضان ارائه دهند. تیم با تجربه پاخور وب در طراحی بهترین وب سایت های پزشکی در شهر پاکدشت برای پزشکان پرتلاش ایران با ارائه خدمات بهینه سازی و پشتیبانی سایت، می تواند در این نقش مفید واقع شود. با این کار افراد بیمار می توانند از طریق یک جستجوی ساده در گوگل بهترین مرکز درمانی جهت مداوای خود را پیدا کرده و اقدام به رزرو نوبت به صورت آنلاین کنند.

طراحی سایت آموزشی

امروزه بسیاری از مراکز آموزشی برای ثبت نام اولیه و سایر امور مربوطه اقدام به طراحی وب سایت می کنند تا افراد بتوانند به صورت آنلاین در دوره های مورد نظر خود ثبت نام نمایند. این امر پس از شیوع ویروس کرونا بسیار رایج شد و با مجازی سازی مراکز آموزشی حتی در مدارس، بسیاری از والدین تصمیم به برگزاری دوره های آموزشی آنلاین برای فرزندان خود گرفتند.

در واقع این مراکز با ایجاد وب سایت می توانند از امکاناتی همانند ثبت نام آنلاین، پنل انتخاب واحد، چت آنلاین، کلاس های آنلاین و … برخوردار شوند. با طراحی سایت آموزشی در پاکدشت فرصت مناسبی برای آموزشگاه های مختلف علمی و آموزشی فراهم شد تا با داشتن سایتی کامل به طیف وسیعی از کاربران اینترنتی خدمات خود را ارائه دهند.

طراحی وبسایت خدماتی

طراحی وبسایت خدماتی در پاکدشت این امکان را برای سرویس دهندگان در زمینه های مختلف فراهم می کند تا با ایجاد سایت و تنها با یک کلیک، سرویس مورد نظر خود را جستجو و در کمترین زمان ممکن نیاز خود را رفع کنند. در واقع اینترنتی شدن کسب و کارها این امکان را برای افراد در شهرستان پاکدشت فراهم می کند که خدمات خود را به صورت آنلاین در این شهر ارائه دهند.

طراحی سایت مهندسی

طراحی سایت مهندسی در پاکدشت

با افزایش روزافزون آمار حاشیه نشینی در حومه های پاینتخت، بسیاری از مهندسان و مشاورین املاک فعال در حوزه ساخت و ساز با راه اندازی وب سایت اینترنتی، سعی در ترویج فعالیت های خود در این حوزه را دارند. در واقع با طراحی سایت مهندسی در شهرستان پاکدشت می توانید پروژه های کاری متفاوتی از پایتخت و کل کشور مختص به این شهر را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در قرچک

طراحی سایت فروشگاهی در پاکدشت

فروشگاه های مختلف به منظور جذب مشتری بیشتر و کسب سود از خرید محصولات، می توانند با ایجاد وبسایت اینترنتی سبب رشد کسب و کار و ایجاد ترافیک در فروشگاه خود به صورت آنلاین شوند. امروزه خرید آنلاین نسبت به خرید سنتی رواج بیشتری پیدا کرده و بسیاری از افراد ترجیح می دهند با صرف وقت و انرژی کمتر محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایند. همین امر باعث شده تا صاحبان فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک با طراحی سایت فروشگاهی در پاکدشت و نقاط مختلف شهر اقدام به معرفی کسب و کار خود به مردمان این شهر کنند.

قیمت و هزینه های طراحی سایت در پاکدشت

نرخ طراحی و توسعه سایت در شهرستان پاکدشت نسبت به سایر شرکت های معتبر در این زمینه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و ذکاوت مشتریان بسیار پایین است. در واقع طراحی وب سایت به نوع کسب و کارتان و تغییراتی که در داخل سایت ایجاد می کنید، بستگی دارد. اما اگر بخواهیم میانگین قیمتی را برای شما در نظر بگیریم، یه چیزی بین 4 الی 13 میلیون تومان لحاظ خواهد شد.

زمانی که سایتی را راه اندازی می کنید، ابتدا مشاوران ما در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، راه اندازی و پشتیبانی سایت اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهند. پس از پذیرش این عناصر، ابتدا باید دامنه مورد نظر خود را به انتخاب خود یا با راهنمایی ما خریداری کنید و سپس قیمت هاست و دامنه بسته به شرکت میزبان مورد نظر در اختیارتان قرار می دهیم.

تیم مجرب پاخور وب علاوه بر طراحی یک وب سایت ریسپانسیو و موبایل پسند، سایت را برای شما راه اندازی کرده و به مدت یک سال یا هر مدت زمانی که کارفرما تعیین کرده باشد، اقدام به پشتیبانی وبسایت شما خواهد کرد.

امکانات طراحی سایت پاکدشت در پاخور وب چیه؟

ساخت و طراحی سایت در شهر تاریخی پاکدشت امکانات مختلفی را به همراه دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • معرفی برند، خدمات، اهداف و برنامه های شما به مشتریانتان
  • ارسال خبرنامه در وبسایت 
  • امان درج شماره تماس در وبسایت برای ارتباط با شما
  • قرار دادن نمونه کارها و رزومه کاری همراه با اطلاعات دقیق از خودتان
  • بارگذاری ویدئو، عکس، صوت و متن در وبسایت برای آشنایی مشتریان با خدمات شما
  • ایجاد بخش راهنمای کاربر برای دسترسی راحت تر به سایت
  • قرار دادن مقالات بروز متناسب با رفع نیاز کاربر جهت گرفتن ترافیک در وبسایتتان
  • ایجاد صفحه مقایسه محصول و خدمات 
  • ایجاد صفحه پرسش و انجمن در حوزه کاریتان
  • افزودن برند کسب و کارتان در گوگل و دیگر نقشه های محلی
  • ایجاد فرم تماس با ما، استخدام، ثبت نام و…
  • و…

مزایای ایجاد و خرید سایت در شهر پاکدشت

اینکه اقدام به طراحی سایت در شهر خود برای توسعه کسب و کارتان کنید یک امتیاز مثبت تلقی می شود که مزایای آن عبارتند از:

  1. استفاده از سئو سایت و عدم نیاز به صرف هزینه زیاد برای معرفی برند خود
  2. گرفتن ترافیک هدفمند از مشتریان واقعی به وبسایت
  3. انتقال کامل اطلاعات به کاربران به صورت آنلاین بدون نیاز به حضور فیزیکی
  4. دسترسی راحت تر کاربران به اطلاعات شما از جمله شماره تماس و….
  5. قابلیت پاسخگویی به مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و در یک زمان واحد به صورت 24 ساعته(برای نمونه چندین نفر و یا چند صد نفر به طور همزمان می‌توانند از خدمات و محصولات وبسایت شما دیدن کنند) 

چرا طراحی سایت در شهر پاکدشت اهمیت دارد؟

اگر شما هم جزء تولیدکنندگان اقلام مصرفی و کالاهای خدماتی باشید، در این صورت چگونه محصولات خود را عرضه و به فروش می رسانید؟ امروزه راه های زیادی برای بازاریابی یک کالا یا محصول وجود دارد که متاسفانه بسیاری از آن ها هزینه های زیادی را در برداشته و در نهایت سودآوری آن نیز کمتر خواهد بود. امروزه روش های ساده تری برای عرضه محصولات و خدمات وجود دارد که به عنوان بازاریابی مدرن شناخته می شوند. شما می توانید با ایجاد یک وب سایت به دیده شدن بیشتر محصولات خود کمک کرده و بدین ترتیب کالای خود را بدون استفاده از نیروی انسانی در معرض دید جمع کثیری از ایرانیان قرار دهید.

سئو سایت پاکدشت (با قرار دادن مقاله)

داشتن استراتژی در نوشتن و تهیه محتوای کاربردی می تواند نقش مهمی در بهینه تر شدن سایت و جذب ترافیک هدفمند به وبسایت شما داشته باشد. طبق آماری که از بهترین مشاور سئو سایت پاخوروب بدست ما رسیده است، امروزه بسیاری از افراد برای پیدا کردن پاسخ درست به نیاز خود در اولین قدم اقدام به سرچ در گوگل می کنند که با هر بار جستجو در اینترنت مقالاتی را پیدا خواهند کرد که نیاز افراد را در این زمینه رفع می کند. به همین دلیل تولید محتوا در زمینه مشاغل باعث می شود افرادی که به دنبال اطلاعات در این زمینه هستند به وب سایت شما هدایت شوند.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و درج آن در مقاله به صورت طبیعی، یکی از روش های سئو برای محتوای سایت ها است. به عنوان مثال شما صفحه ای در وبسایت خود دارید که می خواهید آن را به رتبه برتر در نتایج جستجو بیاورید. اولین سوالی که که باید از خود بپرسید، کلمه کلیدی پولساز است که قصد دارید به وسیله آن رتبه برتر را بگیرید. با انتخاب کلمه مورد نظر و قرار دادن آن در مقالات پر جستجو، به راحتی می توانید بهینه سازی و سئو وبسایت خود رقم بزنید. 

  • بهینه سازی کدهای وبسایت
  • کاهش حجم عکس های سایت
  • بررسی تمام وضعیت سایت از نظر تکنیکال
  • بررسی وضعیت محتوایی و پیاده سازی استراتژی موثر مقاله نویسی
  • تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد لیستی از کلمات پولساز در حوزه کاری کارفرما
  • بهبود و رشد وبسایت شما از نظر تعداد وروری های کاربران به سایت
  • خدمات سوشال مارکتینگ و فعالیت مستمر در هریک از آن ها

کلام آخر

در این مجموعه، ما به شما خدماتی همچون پشتیبانی، سئو سایت، سفارش تولید محتوا و… را می دهیم. به این ترتیب سایت شما بیشتر دیده می شود و با افزایش بازدید آن، فروش و در نهایت سود حداکثری به دست خواهید آورد. اگر نگران هزینه ساخت وب سایت هستید، بهتر است تمام نگرانی های خود را رها کنید چرا که تلاش گروه ما ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب است. البته توجه داشته باشید که هزینه ساخت وب سایت بر اساس موارد مختلف تعیین می شود که در طی تماس تلفنی به شما اعلام می گردد.

سوالات پرتکرار کاربران

این قیمت شامل موارد زیادی است که مهمترین آن ها عبارتند از:

  1. برای طراحی یک وب سایت حرفه ای و منحصر به فرد کسب و کار شما
  2. نگهداری و امنیت سایت
  3. ایجاد محتوای با کیفیت و منحصر به فرد برای کسب و کار و همچنین گرفتن ترافیک سایت
  4. پشتیبانی رایگان به مدت 6 ماه
  5. ساخت فیلم آموزشی بی نظیر از آموزش به شما
  6. هزینه دامنه و هاست یک ساله از بهترین هاستینگ کشور

همانطور که می دانید؛ قیمت دلار هر لحظه در حال افزایش بوده و ما نمی توانیم هزینه ثابت و دقیقی را اعلام کنیم. بنابراین هزینه دامنه و هاست مورد نظر شما به قیمت روز محاسبه شده و به مبلغ فاکتور نهایی اضافه خواهد شد. البته فرض کنید اگر دامنه ملی (.ir) برای نام مورد نظرتان خالی باشد، هیچ گونه هزینه را برای شما در نظر نمی گیریم و دامنه را از ما هدیه می گیرید ولی دامنه های دیگر همچون دات کام (com.) را باید هزینه آن را پرداخت نمائید.

فرآیند طراحی وب سایت معمولاً 10 تا 15 روز کاری طول می کشد و این مدت زمان از لحظه تنظیم هاست و دامنه شما به یکدیگر محاسبه می شود. در نهایت باید گفت، از یک طرف زمان تحویل سایت بستگی به ارسال به موقع اطلاعات خواسته شده از شما دارد. در صورت همکاری با ما و ارسال به موقع اطلاعات مورد نظری که از شما می خواهیم، این فرآیند زودتر به اتمام می رسد.

همانطور که در قسمت هزینه طراحی سایت بیان گردیم; یک آموزش تصویری فارسی انحصاری با کیفیت بالا برای شما ایجاد خواهیم کرد تا بتوانید با مشاهده آن به راحتی کنترل پنل سایت خود را مدیریت و به سوالاتی که در ذهن دارید، پاسخ دهید. البته ناگفته نماند که سوالات تخصصی و مهم را می توانید با ما به صورت تلفنی در میان بگذارید.

سئو سایت به مجموعه ای از فرآیندها و استراتژی ها گفته می شود که سبب رتبه گرفتن وبسایت شما در کلمات کلیدی پولساز برای موتورهای جستجو همچون گوگل می شود.

بله، تعدادی مدارک لازم را از شما می گیریم و به وزارت صنعت و معدن تحویل می دهیم تا اینماد الکترونیکی برای کسب و کارتان را ایجاد کنند.

19 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر من دستیار دندانپزشکم و از زمانی که طراحی سایت دندانپزشکی ما توسط شما انجام شده است، به تعداد مشتریان ما روز به روز در حال افزایشه و حالا می خوام یه سایت دیگه برای فرد دیگه دست کنید ممنون میشم تعرفه اونو رو با ما در میان بزارید 09125824578 اصغری

  • سلام وقتتون بخیر باشه میبخشید خواستم ازتون بپرسم که آیا میشه برای کارهای بنایی هم وبسایت درست کنید؟ کارمن به صورت کارهای بنایی هستش و می خواستم بدونم که طراحی سایت واسم بزنید چقدر هزینه اشه مرسی ازتون

  • سلام وقتتون بخیر و شادی
    میخواستم بدونم که هزینه طراحی سایت فروشگاهی واسه کسب و کار اینترنتی خودم چقدره؟ الان خیلی از رقیبام توی این حوزه ای که کار می کنم دارن خوب کار می کنن و ازشون که می پرسم میگن کارم اینترنتیه و کل کارم از فروش آنلاینه. منم خواستم ازتون بپرسم که طراحی سایت واسه سایت فروشگاهی ام چقدره ممنونم ازتون که سریع جواب منو بدید.

  • سلام میبخشید که دوباره مزاحمتون میشم
    خواستم بپرسیم که اگر یه سایت واسه پسرعموم طراحی کنید که توی لوازم اشپزخونه هستش امکان تخفیف گرفتن وجود داره؟ آخه خودمن هم ازتون درخواست وبسایت داشتم و واسه بنده هم سایت طراحی کردید
    ممنونم ازتون اگر قبول کنید و یه تخفیفی لحاظ کنید مرسی

  • سلام وقتتون بخیر میبخشید مشاوره هم میدید به طراحی و سئو سایت؟ کسب و کار بنده تو زمینه پوشاک هستش در خیابان امام پاکدشت که خواستم ازتون خواهش کنم اگر امکانش هست برای بنده یه وقتی رو تنظیم کنید واسه حضوری و ملاقات شما برای طراحی سایت.
    راستی هزینه اش رو گفتید که تخفیف میدید درسته؟

    • سلام ممنونم
      بله چرا که نه
      هم تخفیف رو برای شما لحاظ می کنیم و هم اینکه مشاوره رایگان در زمینه طراحی و سئو سایت رو برایتون تنظیم می کنیم
      می تونید با شماره 09019154477 تماس حاصل کنید برای طراحی و سئو سایت وبسایتتون

  • سلام میگم که واسه فروشگاه های اینترنتی تعرفه طراحی سایت در شهر پاکدشت چقدر محاسبه میشه؟ تخفیف هم لحاظ می کنید؟ دیگه تخفیف تپل بدید دیگه دم عیده و می خوام سایتی رو برای من طراحی و ایجاد کنید.

    • سلام
      بله چرا نه
      تخفیف هم برای شما دوست عزیز لحاظ می کنیم
      تعرفه طراحی سایت در پاکدشت هم متناسب با نیاز شما محاسبه می شود و بیزحمت با این شماره تماس حاصل فرمائید.
      09019154477

  • سلام
    می خواهم که برای فروشگاه اینترنتی حوزه قطعات کامپیوتر واسم طراحی سایت کنید
    میشه بهم بگید که هزینه اش چقدره؟

  • سلام وقتتون شاد باشه می خوام بدونم که طراحی سایت با وردپرس هم انجام میدید؟ هزینه اش کمتره یا باید هزینه بیشتری رو پرداخت کرد؟ مرسی ازگ جواب منو بدید

  • الان سایتمو بدم شما سئو کنید, چقدر باید به عنوان پیش پرداخت بهتون پرداخت کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *