طراحی سایت در خوی

طراحی سایت در شهرستان خوی

طراحی وبسایت در شهر خوی با قیمت پایین مهمترین دغدغه بسیاری از صاحبین کسب و کار در این شهر می باشد که این خدمات در مجموعه پاخور وب با قیمت ارزان و کیقیت بالا انجام می شود. سایت های زیادی توسط گروه ما طراحی و سئو شده اند که این مجموعه با استفاده از پلتفرم وردپرس و همچنین اطلاع از استانداردهای روز جهانی در مباحث وبسایت، اقدام به ارائه خدمات به همشهریان عزیز در شهرستان خوی کرده است. اگر شما نیز صاحب کسب و کاری هستند که در حال حاضر به فکر طراحی و سئو سایت در شهر خود یعنی خوی می باشید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید، چرا که در رابطه با هزینه طراحی و سئو سایت در شهرتان متناسب با نیاز کسب و کارها بیشتر صحبت می کنیم.

شهرستان خوی

شهرستان خوی یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت بعد از ارومیه است که این شهرستان جزء توابع استان آذربایجان غربی محسوب می شود. خوی یکی از قدیمی ترین مراکز تمدن شمال غرب کشور بوده که با قدمتی 7 هزار ساله و واقع در مسیر جاده ابریشم، تاریخی پر فراز و نشیبی را داشته است. معمولا شهرستان خوی را به شهر آفتابگردان می شناسند و در واقع اولین قطب تولید آفتابگردان در کشور در میان سایر استان ها محسوب می شود. همچنین این شهرستان دارای منطقه ویژه اقتصادی در جنوب نقشه خود بوده که یکی از قطب های مهم اقتصادی استان آذربایجان غربی شناخته شده و با پیشرفت صنعت در این شهرستان، گسترش عرصه فناوری و اطلاعات بیشتر از گذشته میان مردمان این شهر احساس می شود. به همین دلیل نیاز به ارائه خدمات اینترنتی از جمله طراحی و سئو سایت در شهرستان خوی بیش از همیشه احساس می شود.

طراحی سایت در شهرستان خوی

طراحی سایت در خوی

طراحی وب سایت، یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی برای جذب مخاطب بیشتر از طریق جستجوی اینترنتی است و صاحبان کسب و کار و شرکت ها این توانایی را دارند که با ساختن سایت اقدام به جذب بیشتر مشتریان خود کنند. طبق آمار رسمی، کسب و کارهایی که وبسایت دارند از طریق سایت می توانند اعتماد بیشتری را برای خود ایجاد کنند و کاربرانی را که برای اولین بار با وب سایت آن ها آشنا هستند را جذب کنند. حتما می دانید که فضای کسب و کار آنلاین به سرعت در حال پیشرفت بوده و با توسعه این عرصه این امکان را برای تمامی مشاغل در صنایع مختلف فراهم می شود که وب سایت شخصی خود را داشته و در طول زمان آن را گسترش دهند.

چرا باید طراحی وب سایت خود را به پاخور وب بسپاریم!

خدماتی که گروه ما برای شما در نظر دارد از طراحی سایت مطب, طراحی وبسایت فروشگاهی, خدماتی, آموزشی, وردپرسی گرفته تا مشاوره سئو سایت و…. در پاخور وب انجام می شود. مزیت هایی که ما برای شما رقم می زنیم عبارتند از:

  • پاخوروب به نیازهای شما گوش داده و با توجه به آن ها وبسایتتان را طراحی می کند.
  • طراحی سایت با اصول سئو
  • طراحی 0 تا 100 قالب سایت متناسب با خواسته تان
  • ارائه راه حل های بازاریابی اینترنتی و سئو برای کسب سود بیشتر در کسب و کارتان
  • سهولت استفاده از سایت یکی از تخصص های ماست که بعد از طراحی آموزش استفاده از پلتفرم آن را به شما یاد خواهیم داد.
  • ما هر کاری می کنیم تا سرعت و امنیت وبسایتتان به عدد 100 برسد.
  • ما سایت را به صورت ریسپانسیو طراحی می کنیم تا عملکردهای خاص برای کاربران در لپ تاپ، تبلت و تلفن به همراه داشته باشد.
  • ارائه راه حل هایی برای افزایش نرخ کلیک سایت شما
  • ما از جدیدترین تکنیک های سئو کلاه سفید برای بهینه سازی یا سئو وبسایت شما استفاده می کنیم.
  • همچنین تضمین می کنیم که وبسایت شما برای کلمه کلیدی مورد علاقه تان در صفحه اول گوگل قرار گیرد.

طراحی سایت فروشگاهی در خوی

هدف وب سایت فروشگاهی نمایش کالاها و خدمات کسب و کار شما در شهرتان است که با این کار دسترسی کاربران به محصولات شما آسان تر شده و ارتباط بین کاربران وبسایتتان بیشتر می شود. بنابراین در چنین شرایطی عقل حکم می کند که اقدام به طراحی سایت فروشگاهی در زمینه کاری خود کنیم تا مشترین اینترنتی را برای کسب و کار جذب نمائیم. با این کار شما چندین پله از رقبای خود بالاتر رفته و در میزان فروش کالاهای فروشگاهتان هر ماه بیشتر از ماه قبل می شود.

طراحی سایت فروشگاهی در شهرستان خوی

شرکت پاخور وب با تجربه ای عالی در زمینه طراحی انواع وبسایت های فروشگاهی در استان آذربایجان غربی، تصویری ایده آل از کسب و کار شما در شهرستان خوی برای مشتریانتان به نمایش می گذارد تا با این کار سبب رونق بیزینس کاریتان شود.

طراحی سایت وردپرس در خوی

امروزه و در حال حاضر از قالب وردپرس برای طراحی وب سایت های مختلف استفاده می شود که بسیاری صاحبین کسب و کار از این سیستم تولید محتوای وردپرسی استقبال بینظیری کرده اند. این نوع از سایت ها برای اکثر محیط های کاری و کسب و کارها استفاده می شود که شامل تمامی امکانات و ابزارهای مورد نیاز برای راه اندازی و مدیریت یک وبسایت حرفه ای می باشد. طراحی سایت با وردپرس در نوع خود بی نظیر بوده و دارای مزایای فراوانی برای صاحبین بیزینس ها می باشد که مهمترین آن سهولت در استفاده و پیچیده نبودن کار با آن است.

در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوا همچون دروپال، جوملا و…، وردپرس دارای بیشترین بازار در میان سایت های راه اندازی شده است. به همین خاطر گروه پاخور وب اغلب پروژه های طراحی سایت مشتریان خود را به وسیله وردپرس با رضایت کامل مشتریان انجام داده است.

هزینه طراحی سایت در خوی

در نظر داشته باشید که هر کسب و کاری نیازهای خاص خود را به همراه دارد و شرکت پاخور وب با ارائه شرایط و بسته های متنوع دیجیتال مارکتینگ، سعی در پوشش نیازهای مختلف مشتریان عزیز دارد. اگر هزینه طراحی سایت در شهرتان یعنی خوی برای شما با اهمیت است، باید بگوئیم که قیمت دقیقی را نمی توان برای این منظور تعیین کرد چرا که تعرقه طراحی سایت به میزان درخواست مشتری و قابلیت های موجود در وبسایتش برمی گردد. اگر یک حساب سرانگشتی را بخواهیم برایتان عرض کنیم، معمولا طراحی سایت در گروه پاخور وب از 5 میلیون تومان شروع شده و تا 100 میلیون نیز متناسب با خواسته شما انجام می شود.

ویژگی های طراحی سایت در خوی یا پاخوروب

اگر وبسایتتان را به گروه پاخور وب بدهید که طراحی کنند، یکسری مزیت ها برای شما به همراه دارد که عبارتند از:

  • امنیت بالا
  • سازگار با تمامی مرورگرها
  • داشتن ظاهری زیبا و راحتی در عملکرد
  • سرعت لود بالا
  • رعایت اصول اولیه سئو و بهینه سازی آن با موتورهای جستجو
  • طراحی گرافیکی زیبا و دلنشین برای استفاده کاربران
  • پشتیبانی دقیق و سریع
  • مدیریت آسان وبسایت
  • آموزش قسمت های مختلف وبسایت به کرفرما
  • ریسپانسیو و واکنشگرا بودن وبسایت با موبایل و تبلت
  • چت آنلاین
  • درج موقعیت مکانی کسب و کار شما در نقشه گوگل

سئو در خوی

با توجه به توضیحاتی که در قسمت بالا مطالعه کردید، به لزوم داشتن وب سایت در شهر خوی پی برده اید. پس از راه اندازی سایت، برای جذب مشتری باید وبسایت خود را در نتایج گوگل معرفی نمائید که برای این منظور از سئو یا بهینه سازی استفاده می شود. بهینه سازی سایت در خوی بسیار سودآور است چرا که وبسایت شما را با کلمات کلیدی هدفمند و سودآور به مخاطبان سرچ کننده نشان می دهد.

سئو سایت در شهرستان خوی

امروزه بیشتر کسب و کارها در فضای اینترنت دیده می شوند و کمک گرفتن از سئو می تواند بهترین تبلیغ برای کسب و کار شما باشد. سئو یا بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو همچون گوگل، سبب دیده شدن سایت شما برای مخاطبان و مشتریان می شود.

سوالات متداول

مدت زمان طراحی سایت در گروه پاخور وب چقدر است؟

بسته به نوع طراحی و میزان کاری که برای یک سایت انجام می شود، زمان هر پروژه طراحی نیز متفاوت است. اگر نیازی به برنامه نویسی نباشد و از سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس و جوملا استفاده شود، میانگین پروژه را می توان در عرض یک هفته تا یک ماه تکمیل کرد. لازم به ذکر است که قسمت سئو و بهینه سازی، موضوعی متفاوت با طراحی سایت می باشد که پروژه ای نسبتا وقت گیر خواهد بود.

آیا بعد از طراحی سایت امکان آموزش نیز وجود دارد؟

بله، جهت آشنایی کاربر با وبسایت طراحی شده و همچنین مدیریت بخش های مختلف وبسایت، همواره اطلاعات لازم را به شما عزیزان در قالب ویدئو به شما آموزش می دهیم.

مدت زمان پشتیبانی وبسایت طراحی شده چقدره است؟

وب سایت های طراحی شده توسط گروه پاخور وب به مدت سه ماه از پشتیبانی رایگان از این شرکت بهره مند می شوند.

خدمات سئو در شهر خوی چگونه است؟

خدمات سئو شامل تمامی کارهایی می باشد که جدا از طراحی سایت برای بهینه سازی وبسایت شما از نظر گوگل انجام می شود تا رتبه کلمات کلیدی تان برای موتورهای جستجو افزایش یابد. به همین خاطر همانطور که در متن نیز اشاره کردیم; خدمات سئو از طراحی سایت جدا بوده و قیمت آن نیز به صورت جداگانه محاسبه می شود. اگر بخواهیم قیمت حدودی را برای شما بیان کنیم، بسته به میزان رقابت در حوزه کاری شما از ماهیانه 4 میلیون تومان شروع خواهد شد.

بنر مشاوره طراحی و سئو سایت

 

 

سخن پایانی

گسترش چشمگیر فضای کسب و کار در بستر اینترنت سبب شده تا اغلب کارفرمایان به دنبال یک وبسایت حرفه های در حوزه کاری خودشان باشند. به همین خاطر گروه پاخور وب توانسته این نیاز شما را از جمله طراحی سایت، سئو وبسایت، تولید محتوای متنی و …. را پوشش داده و با قیمت کمتر و با کیفیت بالاتر به شما عزیزان در شهرستان خوی ارائه دهد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *