طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در آذربایجان شرقی، یکی از موضوعات مهم برای اغلب کسب و کارها است که امروزه در موتورهای جستجو همچون گوگل توسط کاربران بسیار زیاد جستجو می شود. اگر شما نیز بدنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی وب سایت در تبریز هستید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

تاریخچه شهر تبریز و ارتباط آن با طراحی سایت

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و در ۳۸ درجه و ۱۵ دقیقه طول و ۴۶ درجه و ۲۳ دقیقه عرض جغرافیایی واقع شده است. این شهر از شمال با شهرستان های مرند و اهر، از جنوب با مراغه و هشترود، از شرق با سراب، میانه و مشگین شهر و از غرب با دریاچه ارومیه همسایه می باشد. کوه سهند که یکی از کوه های آرام آتشفشانی کشورمان محسوب می شود، در جنوب غربی تبریز قرار داشته و در واقع این شهر را به یکی از قدیمی ترین استان های ایران تبدیل کرده است. از کاوش های انجام شده در این منطقه آثار تاریخی زیادی به دست آمده که نشان دهنده قدمت بالای آثار تاریخی کشف شده در این مرکز استان هستند که برخی از آن ها مربوط به کتیبه سارگن دوم یکی از پادشاهان آشوری و به سال های ۷۲۲ تا ۷۵۰ قبل از میلاد بازمی گردد.

تاریخچه آذربایجان شرقی و طراحی سایت

در حمله مغولان به ایران، تبریز چندین بار تحت محاصره قرار گرفت اما با مقاومت مردم و سیاست های حاکمان در این ناحیه، مردم این شهر در امان ماندند و تنها مجبور به پرداخت غرامت به آن ها شدند. علاوه بر این، قرار گرفتن این شهر در مسیر ایران و اروپا باعث رونق هر چه بیشتر این شهر گردید که امروزه شهر تبریز جزء مراکز دیدنی و گردشگری محسوب می شود. به همین خاطر اغلب کسب و کارهایی که در شهر تبریز حضور دارند، برای توسعه بیزینس خود نیاز به وبسایت خواهند داشت تا به وسیله آن مشتریان هدفمند را جذب کنند.

چرا باید وب سایت طراحی کنیم؟

بسیاری از افراد این سوال را از ما می پرسند که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت طراحی کنیم؟ در واقع این قبیل سوالات نشان دهنده محدودیت هایی ذهنی صاحبین کسب و کار است که گاها از آنلاین کردن بیزینس خود خودداری می کنند. اگر دانش اندکی در زمینه اقتصاد داشته باشید خواهید دانست که ثروت جامعه تمام نمی شود بلکه عده قلیلی به دلیل هوش و استفاده از فرصت های به وجود آمده، بیشتر از بقیه ثروت جذب می کنند. به همین خاطر اگر شما نیز همانند این دسته از افراد رفتار کنید، مطمئنا در آینده موفق تر خواهید بود.

بنر سفارش طراحی وبسایت

یک استراتژی ساده برای افزایش درآمد این است که محصولات خود را به افراد بیشتری بفروشید اما اگر به صورت سنتی اقدام به ارائه خدمات و کالای خود به مشتریان خود کنید، آیا این اقدام در قرن حاضر کاری درست است؟ بنده به عنوان کارشناس طراحی وبسایت و مشاوره سئو سایت، هرگز منکر تبلیغات آفلاین نیستم اما تبلیغات آنلاین برای کسب و کارهای نوپا بسیار ارزانتر و اثربخشی بالاتری خواهد داشت. به عنوان مثال، بعضی از کسب و کارهای اینترنتی در طول روز حداقل بیش از 1500 نفر ترافیک هدفمند از مشتریان واقعی دارند که این موضوع برای بیزینس های سنتی اصلا صدق نمی کند.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به مهارتی اطلاق می‌شود که با ایجاد و طراحی صفحاتی در سطح وب، کسب و کارها می‌توانند اقدام به عرضه محصولات و خدمات خود به صورت اینترنتی کنند. متاسفانه در دنیای مدرن کنونی افراد اندکی را می‌توان یافت که با مفهوم وبسایت آشنا نبوده و یا حداقل یکبار از آن استفاده نکرده باشند. طراحی سایت در سال های اخیر بسیار رواج خوبی پیدا کرده و طبق آمار رسمی بالغ بر میلیون ها نفر از مردم نیاز خود را در اینترنت برطرف می کنند. در شهرهای مختلف ایران بالخصوص آذربایجان شرقی نیز، طراحی سایت یکی از موارد پرطرفدار بوده و افراد زیادی به دنبال این مهارت هستند تا به وسیله آن اقدام به عرضه خدمات بیزینسی خود در سطح وب کنند.

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز

امروزه کلانشهر تبریز یکی از قطب‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور محسوب شده که کسب‌وکارهای زیادی را در خود جای داده و این موضوع سبب تبدیل این شهر به مرکز اقتصادی گردیده است. شمار قابل توجهی از مشاغل و صاحبان بیزینس در این کلانشهر کسب و کار خود را بصورت آنلاین پیش می‌برند و در این زمینه از سایر رقبای حوزه کاری خود که غالبا سنتی کار می کنند، پیشی گرفته‌اند. پتانسیل و موقعیت ویژه شهر تبریز، سبب رشد بسیاری از کسب‌وکارها در این کلانشهر شده و صاحبین کسب و کارها باید بدانند که با طراحی وبسایت در شهر تبریز می توانند شاهد رشد و پیشرفت بیزینس خود باشند. طراحی سایت در تبریز برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک فعال در این شهر می‌تواند موقعیت‌های مناسبی برای رشد اقتصادی آن ها ایجاد کند و سبب بروز موفقیت‌های فراوان برایشان شود.

مزایای طراحی سایت در تبریز

در ابتدا باید بدانید که طراحی یک وبسایت و در اختیار داشتن آن برای کسب و کارها دارای اهمیت زیادی بوده و این موضوع در حالی بوده که از زمان آغاز به کار اولین وبسایت تا کنون بیش از یک میلیارد دامنه (Domain) در سامانه مربوطه ثبت شده است. اما متاسفانه بسیاری از کسب‌وکارها بویژه بیزینس های کوچک و در کشورهای در حال توسعه، از وبسایت استفاده زیادی نمی‌کنند که غالبا بعد از مدتی با کاهش درآمد و پشیمانی از زمان از دست رفته روبرو می شوند. به همین خاطر اگر صاحبین کسب و کارها از مزایا و فواید طراحی سایت باخبر شوند، بدون شک درصدد راه‌اندازی و ایجاد وبسایت برمی‌آیند. مزایایی که می توان برای طراحی سایت در شهر تبریز بیان نمود به طور خلاصه عبارتند از:

  • کسب اعتبار بیشتر و برند سازی

برخلاف گذشته که معدود افرادی به دنیای وب به اینترنت دسترسی داشتند، امروزه اغلب مردم ساعات بیشتری از شبانه روز خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند. همین عامل برای افرادی که یک وبسایت و شبکه‌های اجتماعی معتبر دارند سبب شده تا اعتبار کسب‌وکارها در فضای آنلاین بیشتر و بیشتر شود. به عبارتی بسیاری از افراد برای تشخیص اعتبار، سابقه فعالیت و همچنین واقعی بودن کسب‌وکارها به دنبال وبسایت مجموعه در موتورهای جستجو همچون گوگل هستند که این امر به اهمیت طراحی سایت در تبریز می افزاید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در خوی

  • دسترسی به بازار هدف گسترده تر

تا قبل از آنلاین شدن کسب‌وکارها، دسترسی افراد جامعه برای رفع نیازشان صرفا از طریق موقعیت جغرافیایی و مکان خاص بوده اما با توسعه وبسایت و اینترنتی شدن مشاغل، این محدودیت‌ها تا حدود زیادی بی معنی شده است. بنابراین با ویژگی هایی که طراحی سایت برای فعالین مشاغل در شهر تبریز به همراه دارد، می توان انتظار رشد حداکثری سود ماهانه و توسعه بیزینس هریک از آن ها بود.

  • افزایش مشتریان بالقوه و افزایش سود و فروش

با بازاریابی بدون مرز اینترنتی، شما می‌توانید فعالیت کسب و کاری خود را گسترش داده و شاهد رشد روزافزون هرروزه در شغلتان باشید. در واقع سکوی پرتاب این بازاریابی در مرحله اول برای فعالین مشاغل در تبریز با طراحی سایت رقم می خورد و توسعه آن با بهینه سازی یا سئو و روش های دیگر موثر است.

  • پیشی گرفتن از رقبا

مشاغل زیادی در سطح کلانشهر تبریز در حال فعالیت هستند که هریک از آن ها با یکدیگر به صورت جدی رقابت می‌ کنند و ماهیت این رقابت نیز صرفا برای ایجاد تمایز در میان رقبا از نظر کیفیت و قیمت می باشد. به همین خاطر با طراحی و سئو سایت در شهر خودتان یعنی آذربایجان شرقی، می توانید به راحتی به جنگ با رقبا بروید.

  • اطلاع رسانی و برقراری ارتباط مداوم با مخاطبان

مشاغلی که به دنبال طراحی سایت در شهر تبریز هستند، باید به این نکته توجه کنند که از طریق ایجاد وبسایت می توانند به صورت دائم اقدام به برقراری ارتباط با مشتریان کنند و کلیه اطلاع رسانی ها در ارائه خدمات بهتر کسب و کار خود را به راحتی در اختیار کاربران سایت قرار دهند.

انواع طراحی سایت در تبریز

تمام افراد و صاحبان کسب و کار می‌توانند هر نوع سایتی که مدنظر دارند را طراحی و ایجاد کنند. در ادامه به بیان انواع وبسایت های طراحی شده در گروه پاخور وب می پردازیم که عبارتند از:

انواع طراحی وبسایت در شهر آذربایجان شرقی

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

فروشگاه‌های آنلاین یکی دیگر از انواع سایت‌های قابل طراحی است که در سال های اخیر توانسته از استقبال خوبی در میان صاحبین کسب و کار برخوردار باشد. در واقع امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که با مفهوم فروشگاه اینترنتی آشنا نباشد و این موضوع حتی در کلانشهرهایی همچون تبریز نیز صدق می کند. طراحی سایت فروشگاهی در شهر تبریز، یکی از محبوب ترین خدمات توسعه وبسایت در بین مشتریان پاخور بوده که خوشبختانه تاکنون توانسته ایم رضایت حداکثری را برای آن ها رقم بزنیم.

طراحی سایت املاک تبریز

در حال حاضر بخش املاک، یکی از پردرآمدترین رشته های سرمایه گذاری در ایران بوده و به همین خاطر طراحی سایت املاک در شهر تبریز به یکی از پرطرفدارترین درخواست ها برای مشاورین املاک تبدیل شده است. در واقع با ایجاد وبسایت برای مشاورین املاک در آذربایجان شرقی به راحتی می توانید صفحه اول گوگل را تجربه کنید و از آنجایی که بسیاری از سایت های املاک استان تبریز به صورت استاندارد ساخته نشده اند، به همین خاطر انجام این کار بسیار راحت تر خواهد بود.

متاسفانه بسیاری از مشاورین املاک اعتقاد دارند که طراحی سایت برای آن ها کاری بیهوده و هزینه بر است و غالبا از انجام آن امتناع می ورزند. در واقع با یک حساب سرانگشتی، اگر تنها 100 نفر وارد وبسایت شما شوند، در بدبینانه ترین حالت ممکن حتما یکی از آن ها مشتری شماخواهد بود و تمام هزینه های طراحی وبسایتتان بازگردانده می شود.

طراحی سایت پزشکی در تبریز

امروزه داشتن یک وب سایت حرفه ای به بدیهی ترین بخش هر کسب و کاری تبدیل شده و اگر مخاطب اصلی این وسایت پزشکان باشند، باید طراح سایت در بخش وبلاگ مانور بیشتری دهد. در واقع طراحی سایت مطب پزشکی برای پزشکان سبب می شود تا آن ها بیماران بیشتری را به کلینیک خود هدایت کنند و از این طریق میزان عایدی آن ها از بخش ویزیت بیمار بیشتر باشد. به همین دلیل اگر شما نیز پزشک هستید و می خواهید وبسایت شخصی خود را داشته باشید، می توانید از گروه پاخور وب کمک بگیرید.

طراحی سایت شرکتی در تبریز

شرکت‌های بزرگ و کوچک مختلفی در کلانشهر تبریز وجود دارند که خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند. برای ارائه خدمات بهتر نیاز است تا این شرکت‌ها از منبعی قابل اعتماد همچون وبسایت استفاده کنند تا کاربران و مشتریان اعتماد بیشتری به شرکت آن ها کنند. طراحی سایت شرکتی می‌تواند بهترین انتخاب برای دستیابی به اهداف چنین کسب و کارها باشد و از آنجایی که تبریز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ کشور شناخته می شود، شرکت های بسیار زیادی را نیز در دل خود جای داده است. برخی از امکانات سایت شرکتی در تبریز که توسط پاخور وب طراحی می شود عبارتند از:

  1. صفحه اصلی کاملا اختصاصی
  2. صفحه تماس با ما و درباره ما
  3. بخش ارائه محصول و خدمات
  4. صفحه نمایندگی شرکت
  5. وبلاگ و آخرین اخبار شرکت
  6. نمونه کارهای شرکت

طراحی وبسایت خدماتی در شهر تبریز

امروزه کسب‌وکارهای مختلف با ماهیت خدماتی مانند خشکشویی‌ها، تاکسیرانی‌ها، خیاطی، سالن‌های زیبایی و… وبسایت نیاز دارند تا به وسیله آن بتوانند بازاریابی بهتری داشته باشند. در واقع با طراحی سایت خدماتی برای چنین کسب و کارهایی می توان انتظار توسعه و رشد خدمات آن ها و همچنین سودآوری بیشتر برای آن ها بود.

طراحی وبسایت خدماتی در آذربایجان شرقی

طراحی سایت وردپرس در تبریز

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای وب سایت بوده که امروزه جزء بهترین ابزارهای طراحی سایت به حساب می آید. با کمک وردپرس می توانید در عرض چند دقیقه تمام تغییرات لازم را در وبسایت خود بدون هیچ مشکلی ایجاد کنید. ایجاد چنین سایتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چرا که بسیاری از ابزارهای کاربردی از جمله درگاه های پرداخت و… با وردپرس سازگاری بیشتری داشته و صاحبین مشاغل می توانند به راحتی سایت خود را با خدمات مختلف و همچنین کمترین هزینه ایجاد کنند.

تقریباً هر قابلیتی را می توان با استفاده از وردپرس بر روی وبسایت خود پیاده سازی کرد اما صرفا وب سایت هایی که تقاضای کمتری را به سمت سرور ارسال می کنند. در واقع هرچه قدر میزان درخواست سایت به هاست از طریق بازدید کاربران بیشتر باشد، وردپرس در قبال چنین درخواستی توانایی پاسخ گویی را نخواهد داشت. به همین خاطر اگر کسب و کار شما ابتدایی است و چندان توسعه پیدا نکرده، می توانید از وردپرس کمک بگیرید.

طراحی سایت وردپرس در تبریز

طراحی سایت وردپرس در مرحله اول برای مشاغل نوپا هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد تا آن ها بتوانند فرآیندهای کسب و کار خود را بررسی کنند. پس از تثبیت این فرآیندها، می توانید بنا به درخواست خود از سیستم های کدنویسی شخصی با ابزارهای تخصصی مانند react، laravel و… استفاده کنید که هزینه راه اندازی آن ها حدود 4 برابر بیشتر از یک سایت وردپرس خواهد بود.

طراحی سایت ارزان در تبریز

یکی از راه های کاهش هزینه های طراحی سایت، استفاده از قالب های آماده و سیستم های مدیریت محتوا همانند وردپرس است. اگر بودجه شما برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای در تبریز کافی نیست، می توانید از این پلتفرم ها کمک بگیرید. همانطور که پاخور وب نمونه طراحی سایت های زیادی را برای مشتریان آماده کرده، می توانید با مشاوران ما در این زمینه در تماس باشید تا بهترین راهنمایی را به شما عزیزان داشته باشند. به این ترتیب هزینه طراحی وب سایت برای کسب و کار شما در شهر تبریز کاهش یافته و در نتیجه می توانید با کمترین هزینه صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید.

قیمت طراحی سایت در تبریز

همانطور که می دانید; قیمت طراحی سایت به فاکتورهای زیادی بستگی دارد، مثلا میزان صفحات سایت، دامنه، هاست و… وابسته است. اما اگر بخواهیم یک قیمتی را برای شما عزیزان بیان کنیم، می توان گفت که غالبا این خدمات در پاخور وب از 4 میلیون تومان شروع شده و متناسب با خواسته بیشتر کارفرما گاها به 25 میلیون نیز خواهد رسید.

قیمت طراحی وبسایت در شهر تبریز

سوالات متداول

  • مراحل طراحی سایت چیست؟
  1. مشاوره رایگان با تیم پاخوروب در رابطه با طراحی سایت
  2. بررسی قرارداد و نعیین قیمت برای پیاده سازی وبسایت
  3. تایید و امضای قرارداد
  4. شروع پروژه
  5. تحویل سایت و آموزش آن به کارفرمایان عزیز
  • قیمت و هزینه طراحی سایت در تبریز چقدر خواهد بود؟

همانطور که گفیم; قیمت طراحی سایت به فاکتورهای زیادی بستگی دارد اما اگر بخواهیم یک قیمتی را برای شما عزیزان بیان کنیم، می توان گفت که غالبا این خدمات در پاخور وب از 4 میلیون تومان شروع شده و متناسب با خواسته بیشتر کارفرما گاها به 25 میلیون نیز خواهد رسید.

  • چگونه یه صفحه اول گوگل بیائیم؟ 

قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل، نیاز به دانش سئو در تبریز دارد که خوشبختانه این خدمات در گروه ما با قیمت استثنایی انجام می شود.

سخن پایانی

طراحی سایت در تبریز برای بسیاری از مشاغل به ویژه کسب و کارهای واقع در استان آذربایجان شرقی یکی از واجبات بوده و دلیل اصلی آن میزان جستجوی کاربران در اینترنت است. در این مقاله نیز سعی کردیم به تمامی مباحث در این حوزه بپردازیم که امیدواریم مورد پسند و توجه شما قرار گرفته باشد. اگر در این رابطه سوالی را مدنظر دارید می توانید به صورت کامنت و یا با شماره های مندرج در سایت با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *