شرکت طراحی سایت در تهران

شرکت طراحی سایت در تهران

امروزه با گسترش کرونا و افزایش دانش مردم در رابطه با نحوه کار گوشی های موبایل و وبسایت ها, دیگر هر کسب و کار کوچک و بزرگی برای معرفی خود نیاز به داشتن یک بستر مناسب در اینترنت دارد که این بستر می تواند طراحی سایت, اپلیکیشن یا پیج اینستاگرامی و…باشد. اما باید بدانید که تفاوت های زیادی بین این سه وجود دارد و شما هیچوقت نمی توانید بدون سایت اقدام به ساخت اپلیکیشن کنید که این کار کاملا غیر حرفه ای به نظر می رسد. چرا که سایت می تواند مانند یک ویترین برای شما عمل کند و می توانید خدمات و محصولات خود را به شکل منظم همراه با دسته بندی های به خصوص به کاربران معرفی کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین شرکت طراحی سایت در تهران آشنا کنیم و ببینیم که اصلا یک شرکت چه خدماتی را به چه قیمتی باید به شما ارائه دهد.

سایت چیست و چرا نیاز به یک وبسایت حرفه ای داریم؟

خب دوستان حتما شما هم به این فکر می کنید که اصلا چرا نیاز به یک سایت داریم و هزینه کردن برای داشتن یک  وبسایت حرفه ای می تواند چه کمکی به کسب و کار ما بکند؟ زمانی که شما یک شرکت یا مغازه در فلان خیابان دارید ولی هیچ وبسایتی نداشته و تنها با کمک یک سری روش های تبلیغاتی سنتی مانند پخش تراکت یا بازاریابی تلفنی اقدام به فروش کالاهای خود کنید, در این حالت شما تنها مشتریان یک شهر را برای خودتان انتخاب کرده اید و نمی توانید با کسی که در شهر یا حتی کشور دیگری قرار دارد, ارتباط بگیرید یا جنس و خدمات خودتان را بفروشید که این یک نکته منفی برایتان به حساب می آید.

برای مثال در زمینه کاری خود شرکت پاخور وب که در زمینه اصلی طراحی سایت و سئو می باشد, ماهانه بیش از 60 هزار نفر (بر طبق آمار گوگل کیوورد پلنر) کلمه کلیدی “طراحی سایت” را در موتور جستجو گوگل جستجو می کنند. اگر یک شرکت بتواند تنها 1% از این افراد را به سمت خدمات خود جلب کند متوجه خواهید شد که رقم بسیار بالایی بوده و درآمد زیادی را برای شرکت به ارمغان خواهد آورد. البته این تمام ماجرا نیست و اگر شما دوستان بتوانید خدمات حرفه ای با قیمت مناسب ارائه دهید, قطعا مشتریان قبلی در بین دوستان و آشنایان خود از شما تعریف کرده و یک جور حالت زیرمجموعه گیری برایتان ایجاد می کنند که این یعنی شما راهتان را درست رفته اید.

در حال حاضر شرکت های طراحی سایت تهران اقدام به ارائه خدمات متنوعی با قیمت های مختلف به شما می کنند که متاسفانه نباید با چشم بسته اقدام به پرداخت مبلغ کنید. قبل از هر کاری بهتر است رزومه کاری را بررسی کرده تا در صورت رضایت از خدماتشان, اقدام به عقد قرارداد با آن ها کنید. ما در گروه پاخور وب با داشتن تیمی حرفه ای و صدها نمونه کار موفق در زمینه های مختلف, می توانیم نیاز شما را با بهترین کیفیت و قیمت در زمینه طراحی سایت و… برطرف کنیم.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

قطعا بسیاری از شما دوستان می خواهید بدانید که بهترین شرکت طراحی سایت در تهران کدام است؟ در جواب باید بگوییم که برای فهمیدن این موضوع شما می بایست به سابقه فعالیت و نمونه کارها مراجعه کنید یا از مشتریان فعلی و قبلی آن ها سوال بپرسید که آیا از خدمات شرکت راضی هستند یا خیر؟ باید بدانید که امروزه افراد زیادی به اسم شرکت شروع به فعالیت می کنند که متاسفانه از نظر مشتری مداری و کیفیت زیر خط فقر بوده و تنها به فکر پول شما هستند.

پیشنهاد ما این است که قبل از شروع پروژه های سئو یا طراحی سایت اختصاصی حتما یک قرارداد سفت و سخت ببندید که در صورت شکست پولتان را از دست ندهید.

البته برخی از افراد هستند که از نمونه کارهای سایر شرکت ها یا حتی افراد به نفع خود استفاده می کنند که بعضی از کارفرماها حتی چک نمی کنند که این فرد راست می گوید یا خیر. برای مثال ما به چشم دیده ایم که افراد برای استخدام شدن در شرکت پاخور وب می آیند و از سایت هایی حرف می زنند که سازنده آن ها قطعا در یک تیم حرفه ای قرار دارد و یا اینکه اصلا ایران نیست! به همین خاطر باید توجه زیادی داشته باشید که گول نخورید.

یک شرکت طراحی سایت باید در زمینه های مختلف از جمله سئو و مدیریت پیج اینستاگرام یا هر شبکه مجازی دیگری متخصص داشته باشد که بتواند به تمام نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد. ما در گروه پاخور وب با داشتن سال ها تجربه و همچنین پروژه های موفق بسیار آماده ایم تا در کنار کیفیت بالا, قیمت مناسب هم به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

انواع مختلف سایت را بهتر بشناسید

قبل از اینکه بخواهید سفارش طراحی و سئو سایت خودتان را در پاخور وب ثبت کنید و اصلا ببینید که چقدر هزینه برایتان خواهد داشت, باید با انواع مختلف وبسایت چه از نظر نحوه ساخت و چه از نظر کارایی آشنا شوید. قبل از هر چیزی باید بگوییم که اگر می خواهید کسب و کارتان را به تازگی شروع کنید نباید به سمت سایت های اختصاصی بروید که هزینه به نسبت زیادی برایتان خواهند داشت و بهتر است همان بودجه را برای سئو سایتتان قرار دهید تا در نتایج جستجو گوگل دیده شوید.

  • سایت فروشگاهی

در حال حاضر بیشترین استفاده را سایت های فروشگاهی دارند که در این نوع از وبسایت, شما می توانید محصولات خودتان را با دسته بندی های مختلف و همراه با پرداخت آنلاین در معرض دید مخاطبان قرار دهید. از طرفی دیگر طراحی سایت فروشگاهی, تمام امکانات یک وبسایت خدماتی یا وبلاگی را هم در خود دارد و به همین خاطر می تواند هزینه طراحی و ساخت بیشتری را برای شما داشته باشد که در ادامه این مورد را بررسی خواهیم کرد.

اگر شما می خواهید یک یا چندین محصول را به فروش برسانید پس می بایست به سراغ سایت فروشگاهی بروید که تمام امکانات مورد نیاز یک فروشگاه از جمله پرداخت آنلاین, پشتیبانی آنلاین, پنل کاربری پیشرفته, وبلاگ, دسته بندی های مختلف و… را داشته باشد. دوستان لطفا قبل از همکاری با هر شرکت طراحی سایتی از نمونه کارهای آن ها دیدن کنید و ببینید که قرار است سایتتان را با چه روشی طراحی کنند؟ چرا که برخی از شرکت ها وعده سایت اختصاصی را می دهند و بعد از آماده شدن متوجه می شوید که سایت وردپرسی بوده است. این شرکت ها تنها قالب را کمی شخصی سازی کرده اند و شما هم هیچ کاری نمی توانید بکنید.

  • سایت خدماتی

همانطور که از نام این نوع سایت ها پیداست, بیشتر برای کسب و کارهایی کاربرد دارد که یک خدمت خاص را به مخاطبان ارائه می دهند همانند تعمیرکاران سرویس یا گوشی های موبایل و…! یکی از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید این است که هزینه طراحی سایت خدماتی نسبت به فروشگاهی کمتر بوده و امروزه از 4 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به نیازهای شما افزایش پیدا خواهد کرد.

از طرفی دیگر شما دوستان می توانید برای سایت خدماتی خود پرداخت آنلاین در نظر بگیرید که کاربر بتواند در همان لحظه هزینه خدمات مورد نظر را پرداخت کند و سپس شما برای دریافت اطلاعات بیشتر به پرداخت کننده تماس بگیرید. همچنین یک بخش وبلاگ برای سایت در نظر گرفته می شود که با کمک بازاریابی محتوا بتوانید مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنید و اگر تمایل داشته باشید, می توانید تمام کارهای سئو سایت را در شرکت پاخور وب بر عهده بگیریم.

  • سایت وبلاگی

این نوع از سایت ها جزء ساده ترین ها به حساب می آیند که هدف اصلی آن ها, تولید محتوا و افزایش ترافیک برای مقالات می باشد. در کنار آن می توان از سیستم های همکاری در فروش یا تبلیغات کلیکی مانند یکتانت, مدیااد یا حتی گوگل ادسنس استفاده کرد و تمام این موارد بستگی به هدف صاحب وبسایت دارد. البته شما می توانید این قبیل سایت ها را هم به سایت فروشگاهی و خدماتی تبدیل کنید.

در نظر داشته باشید که در حال حاضر وضعیت درآمدی سایت های وبلاگی چندان چنگی به دل نمی زند و شما با 10 هزار ترافیک روزانه شاید در بیشترین حالت بتوانید ماهانه 2 – 3 میلیون تومان درآمد داشته باشید. این در حالتی است که اگر همین ترافیک را برای یک سایت فروشگاهی داشته باشید که محصولات آن قیمت مناسبی هم دارند, این عدد در کمترین حالت 4 برابر خواهد بود!

تفاوت سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی

بسیاری از شرکت های طراحی سایت در تهران از جمله پاخور وب برای شروع به شما پیشنهاد می کنند که از پلن های خوش قیمت سایت های آماده یا نیمه اختصاصی استفاده کنید. این پلن ها طوری هستند که هم سریع تر آماده می شوند و هم اینکه کار با آن ها و مدیریتشان راحت تر است. در حال حاضر بهترین سیستم مدیریت محتوایی که می توانید انتخاب کنید وردپرس می باشد که آموزش های رایگان زیادی در سطح وب وجود داشته و اگر هم زمانی به مشکلی برخورد کردید, افراد زیادی هستند که به شکل رایگان به شما کمک کنند.

همچنین برای شروع کار قالب های زیادی وجود دارند که ما با کمی کدنویسی و شخصی سازی آن ها, دقیقا به همان شکلی که شما نیاز دارید, در میاوریم یا اینکه از صفر برایتان می سازیم که این مورد کاملا بستگی به نیاز و بودجه شما خواهد داشت.

مشاوره تلفنی طراحی و سئو سایت در تهران

اگر شما کسب و کار کوچکی هستید که بودجه زیادی هم ندارید و می خواهید سریع کارتان را شروع کنید, پیشنهاد می کنیم از پلن های طراحی سایت نیمه اختصاصی که ترکیبی از وردپرس و کدنویسی می باشد, کمک بگیرید.معمولا سایت ها بین 2 هفته الی 1 ماه زمان می برند تا آماده شوند چرا که نیاز است تغییراتی در آن ها ایجاد کنیم تا مناسب خدمات و نیازهای شما در حوزه کاریتان باشد.

سئو سایت, راهی برای دیده شدن

بعد از اینکه سایتتان به طور کامل آماده شد, نیاز است که مشتریان جدید به دست بیاورید که این کار با سه روش مختلف ممکن خواهد بود. این راه حل ها عبارتند از; سئو سایت, تبلیغات در گوگل و تبلیغات در شبکه های اجتماعی! البته روش های دیگری هم وجود دارند که بازدهی زیادی ندارند و تنها باعث اتلاف سرمایه و وقت شما می شوند.

نکته : توجه داشته باشید که شما برای شارژ کردن اکانت گوگل ادوردز خود بین 13 تا 3 درصد کمیسیون پرداخت خواهید که متعلق به شرکت های واسط می باشد و به همین خاطر برای شروع کار ما اصلا این روش را پیشنهاد نمی کنیم. چرا که هر کلیکی که کاربر بر روی تبلیغات شما بکند, از یک تا چند ده سنت هزینه بر خواهد بود که ممکن است این هزینه در اثر رقابت نیز افزایش پیدا کند.

برای سئو کردن و بالا آوردن یک سایت در نتایج جستجو گوگل (یا حتی بینگ Bing), می بایست چند تا کار اصلی را انجام دهید که کمی زمانبر بوده و از طرفی دیگر باید توسط فرد متخصص انجام شود. چرا که اگر به درستی انجام نشود می تواند نتیجه عکس داشته باشد و دامنه شما به طور کامل اسپم یا از نتایج (SERP) حذف شود! به هر حال این موارد اصلی عبارتند از :

  • تولید محتوای حرفه ای و یونیک (با توجه به کلمات کلیدی مورد نظر)
  • سئو تکنیکال (بررسی تگ ها, فایل ها و دسترسی های مختلف سایت و افزایش سرعت” لود تایم”)
  • لینک سازی خارجی (به شکل رپورتاژ, وبلاگی, فروم, پروفایلی و…)

در نظر داشته باشید که موارد دیگری هم هستند که در اینجا نمی خواهیم به آن ها اشاره داشته باشیم و تنها خواستیم که شما دوستان کمی با این موضوع آشنا شوید. به طور کلی سئو به مجموعه اقداماتی گفته می شود که سایت شما را در نتایج جستجو بالاتر از رقبا و وبسایت های دیگر نشان دهد.

خدمات طراحی و سئو سایت پاخور وب در تهران

شرکت های طراحی سایت در تهران از جمله پاخور وب, خدمات مختلفی را همچون مشاوره سئو, طراحی سایت وردپرس و… به مشتریان خود ارائه می دهند که در کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. ما در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که دقیقا چه کارهایی را به چه شکلی انجام خواهیم داد تا شما عزیزان بتوانید در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسید.

مرحله اول: بررسی نیازهای شما

در ابتدا یک جلسه حضوری یا غیر حضوری از نیازهایتان برای ما می گویید و اینکه دقیقا می خواهید چه کاری انجام دهید و اصلا هدفتان از داشتن سایت چیست. برای این منظور باید بدانیم که با توجه به این موارد یک پلن طراحی سایت در نظر بگیریم و از طرفی دیگر برای مراحل سئو یا حتی مارکتینگ از آن ها کمک بگیریم. برای مثال شخصی می خواهد محصولات فروشگاه خرازی خودش را به فروش برساند و از طرفی دیگر بودجه ای برای سئو ندارد یا شخص دیگری می خواهد پکیج های آموزشی تولید کرده و بفروشد که این دو با یکدیگر متفاوت هستند.

مرحله دوم: ارائه پروپوزال کامل

بعد از آن نوبت می رسد به بررسی پروپوزالی که ما برای شما آماده کرده ایم و داخلش از شرایط همکاری و همچنین هزینه های جاری صحبت شده است. البته این مرحله کمی نیاز به زمان دارد تا تمام موارد از جمله مراحل, هزینه های سئو و طراحی سایت به طور کامل بررسی شوند و بعد از اینکه شما امضا کردید, پروژه آغاز خواهد شد.

مرحله سوم: شروع طراحی سایت

ما در مرحله قبل تمام کارهایی که قرار است انجام دهیم را نوشته ایم و در اینجا تنها کافیست کدنویسی و طراحی قالب را شروع کنیم. اگر سایت شما اختصاصی باشد, از برنامه نویس بک اند و فرانت اند به شکل تیمی کمک خواهیم گرفت و در انتهای هر هفته یک ریپورت از کارهای انجام شده برایتان ارسال خواهیم کرد یا اینکه سایت را به شکل زنده برایتان به نمایش در می آوریم. حداقل زمان مورد نیاز برای طراحی سایت, 2 هفته می باشد و این زمان برای سایت های پیچیده با امکانات زیاد به 3 ماه هم می رسد.

مرحله چهارم: سئو و پشتیبانی سایت

بعد از اینکه سایتتان آماده شد,حالا نیاز است که آپدیت شود و مقالات مختلف درونش قرار بگیرد یا اینکه روی سئو به شکل جدی کار کنیم. برای این کار شما دو راه دارید: 1. استخدام یک فرد ثالث 2. کمک گرفتن از گروه پاخور وب که تمام افراد ما تست شده هستند و نیازی به نگرانی از نظر کیفیت کار نخواهد بود. برای سئو کردن یک وبسایت می بایست زمان زیادی گذشته شود و از طرفی دیگر با توجه به رقابت, باید بودجه خوبی در نظر گرفته که تمام این موارد قبل از عقد قرارداد به شما گفته خواهد شد.

مرحله پنجم: مدیریت شبکه های اجتماعی

شرکت های طراحی سایت تهران معمولا این مورد را به تمام مشتریان خود پیشنهاد می دهند. غالبا بهتر است تمام کارها نزد یک شرکت باشد و به قولی نیاز نباشد که از چند نفر در آخر ماه گزارش کاری دریافت کنید که این عمل سبب حواس پرتی در افراد نمی شود.

ما برای کارتان ارزش قائلیم!

اگر به دنبال یک شرکت طراحی سایت در شهر تهران هستید و می خواهید کارتان به بهترین شکل و بهترین قیمت انجام شود, می توانید همین حالا با گروه پاخور وب تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که ما تمام کارهای انجام شده را در قالب یک ریپورت یا گزارش برای شما ارسال خواهیم کرد و نیازی هم به پیگری شما نیست.

سوالات شما دوستان :))))

  • سایت های اختصاصی چقدر هزینه خواهند داشت؟

– معمولا با توجه به نوع سایت و امکانات مورد نیاز از 20 میلیون تومان شروع می شود.

  • این سایت ها با چه زبان برنامه نویسی نوشته می شوند؟

– 90% سایت های اختصاصی گروه پاخور وب با زبان PHP (بک اند) و جاوا اسکریپت (فرانت اند) طراحی شده اند.

  • طراحی یک سایت اختصاصی و وردپرسی چقدر زمان می برد؟

– کمترین زمان مورد نیاز برای یک سایت اختصاصی یک ماه و وردپرسی یک هفته می باشد.

  • برای سایت های اختصاصی هم پشتیبانی دارید؟

– بله,برای تمام سایت ها یک ماه پشتیبانی فنی رایگان خواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *