سئو سایت در کرج

سئو سایت در کرج

امروزه هدف بسیاری از صاحبین کسب و کار از سئو سایت در شهر کرج، رشد برند محلی در استان البرز بوده تا به وسیله آن سبب فروش بیشتر محصولات و خدمات بهتر به مشتریان شود. در واقع با انجام سئو سایت در منطقه و شهر کرج، می توان شاهد افزایش چشمگیر مشتریان از نقاط مختلف سطح شهر باشید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به شما عزیزان در ارتباط با خدمات مشاوره سئو سایت در استان البرز و همچنین هزینه یا قیمت آن متناسب با کلمه کلیدی مختلف بیان کنیم.

سفارش طراحی و سئو سایت:09019154477

کلمه سئو SEO  از مخفف واژه خارجی Search Engine Optimization بدست آمده و به معنی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو همچون گوگل است. امروزه به دلیل اینکه 90% جستجوهای کاربران برای رفع نیاز در گوگل انجام می شود، به همین علت مخاطب و هدف اصلی ما نیز کسب رتبه برتر در کلمه کلیدی سئو سایت در کرج بر بستر گوگل می باشد.

خدمات سئو سایت در شهر کرج

به طور کلی سئو سایت کسب و کارهای اینترنتی در شهر کرج، یک نوع بازاریابی آنلاین بوده که از طریق آن افراد می توانند بیزینس و خدمات خود را به صورت آنلاین در معرض دید دیگرانی که به خدمات آن ها نیاز دارند، قرار دهند. البته این را هم بگوئیم که این موضوع بدون هزینه نبوده و لاجرم افرادی که به دنبال بهینه کردن وبسایت خودشان هستند، باید مابه تفاوت و مبلغ آن را متناسب با سختی کلمه کلیدی بپردازند.

تاریخچه سئو و بهینه سازی وبسایت

شاید تصور کنید که بهینه سازی و سئو سایت، موضوعی جدید و امروزی برای شما تداعی شود ولی باید بگوئیم که سابقه این مبحث بسیار طولانی است. در واقع سابقه بهینه سازی موتورهای جستجو، یک روند کلی و عادی در دنیای اینترنت بوده که ریشه آن به اوایل دهه 90 میلادی باز می گردد. در آن دوران تمام عملیاتی که مدیران وب سایت برای بهینه سازی وبسایت انجام می دادند، ارسال آدرس های صفحه سایت (یا URL) به موتورهای جستجو و در نهایت خزش ربات و ایندکس کردن صفحه مورد نظر بود. بعد از مدت های و پر شدن تکامل موتورهای جستجو، به مرور زمان این روند کامل تر شده و سبب نتایج امروزی از سئو شده است.

مزایای سئو سایت در شهر کرج

همانطور که در موارد بالا نیز اشاره کردیم; بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از طریق سئو سایت در شهر کرج مزایای زیادی را برای کسب و کارهای بومی استان البرز همراه دارد که مهمترین هریک از آن ها عبارتند از:

  • بازگشت سرمایه یا نرخ RoI

با مقایسه سرانگشتی خواهید دانست که هزینه نگهداری پرسنل و همچنین اجاره مغازه بیشتر از طراحی و سئو سایت در شهر کرج می باشد که متاسفانه اغلب افراد نسبت به این موضوع بی توجه و ناآگاه هستد. به طور مثال اگر شما 20 میلیون تومان برای وبسایت خود هزینه کنید، در نهایت چقدر برای شما بازگشت سرمایه و سودآوری دارد؟ حال اگر همین مبلغ را به روش های سنتی یعنی پخش تراکت هزینه کنید، چقدر برای شما سود خواهد داشت؟ (این موضوع رو از دوستت که سایت Cms وردپرسی طراحی کرده و وضعش عالی شده بپرس). در واقع امروزه همانند گذشته نیست و افراد برای پیدا کردن خدماتی همچون طراحی سایت در کرج، اول از همه در موتورهای جستجو همچون گوگل اقدام به رفع نیاز خود می کند و در همانجا استعلام قیمت و تصمیم خود را برای طراحی و سئو وبسایت خود را می گیرند. بنابراین اگر سایتت در صفحه اول گوگل نیست، بدان که حجم بزرگی از مشتریان حوزه کاری و بازارت رو با دست خودت از دست میدی!

  • افزایش چشمگیر مخاطبان و پاخور ترافیک

امروزه تعداد کاربرانی که به دنبال نیاز خود در اینترنت هستند، روز به روز بیشتر از گذشته شده و دلیل آن راحتی و سهولت در پیدا کردن بهترین وبسایت ها برای رفع نیاز خود می باشد.

  • برندسازی

زمانی که وبسایت شما در تمامی کلمات کلیدی جزء رتبه های برتر باشد، بعد از مدتی کسب و کار اینترنتی تان زبان زد عام و خاص شده و همیشه در نتایج گوگل دیده می شوید. به طور مثال سایت هایی همچون دیجی کالا, علی بابا و… نیز بدین گونه بودند و با شناخته شدن هر یک از آن ها برای مخاطبان، بعد از مدتی کم کم معروف شدند و برند آن ها در میان مردم جا افتاد.

  • کسب اعتماد در میان مشتریان

به طور مثال زمانی که شما با کلمات کلیدی سخت همچون سئو سایت در کرج جزء نتایج برتر گوگل باشید، این موضوع به مخاطبان خواهد فهماند که اعتماد به لینک های 1 تا 3 گوگل، بازخورد بیشتری را به همراه دارد. حتما خود شما نیز تجربه داشته اید که در موتورهای جستجو موضوعی را سرچ می کنید و اغلب لینک های اول و برتر را کلیک کرده و اقدام به خرید محصول یا دریافت خدمات خود می کنید.

  • تبلیغات 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته

مهمترین مزیتی که می توان سئو سایت در شهر کرج برای کسب و کارهای بومی این مناطق نام برد، باز بودن تبلیغات در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته است. در واقع وقتی که شما به صورت سنتی برای خود اقدام به راه اندازی کسب و کاری می کنید، نهایتا در طول روز باید 10 ساعات باز باشد و در ساعات شبانه نمی توانید خدمات و یا محصولی را بفروشید. اما در کسب و کارهای آنلاین اینگونه نیستند و افراد می توانند به صورت شبانه روز اقدام به ارائه خدمات و محصول خود کنند.

مزایای سئو سایت در شهر کرج

خدمات سئو سایت در کرج

ما در گروه پاخور وب خدمات زیادی را برای سئو وبسایت شما ارائه می دهیم که سبب دیده شدن بیشتر کسب و کار و خدماتتان در موتورهای جستجو می شود. خدمات سئو سایت در شهر کرج بیشمار هستند که مهمترین آن ها را به اختصار برای شما عزیزان بیان می کنیم.

انتشار محتوا سئو شده به صورت منظم

اگر بخواهیم در نتایج گوگل رتبه برتر بگیریم، باید به طور منظم اقدام به انتشار مقاله سئو شده بر اساس رفع نیاز کاربر کنیم. در گذشته محتوانویسی صرفا به صورت متن بوده اما در حال حاضر باید جزئیات بیشتر در ارائه با کیفیت محتوا در مقاله رعایت شود.

تحقیق کلمات کلیدی

در موارد بالا نیز اشاره کوتاهی به کلمه کلیدی کردیم که در واقع کلمات کلیدی عباراتی هستند، کاربران با جستجوی آن اقدام به پیدا کردن وبسایت شما در گوگل می کنند که در نهایت سبب ایجاد ترافیک و همچنین فروش محصولات و خدمات شما به جستجوکنندگان می شود. یقینا تمام کاربران به صورت یکسان و یک مدل اقدام به جستجوی نیاز خود در گوگل می کنند و با توجه به این موضوع سئو کار باید لیستی از کلماتی که سرچ زیادی توسط مخاطب می شود را گردآوری کند. گردآوری این کلمات پرترافیک سبب می شود تا هدف شما در ارائه خدمات خود به مشتریان واضح تر شود. به این مرحله از خدمات سئو سایت را تحقیق کلمات کلیدی گویند.

سئو تکنیکال

بعد از اینکه اقدام به طراحی وبسایت خود کردید، باید به مبحث سئو تکنیکال توجه زیادی داشته باشید. سئو تکنیکال در واقع به فعالیت هایی گویند که عملکرد بهتر وبسایت شما برای کاربران و ایجاد ساحتار درست جهت خزش موتورهای جستجو درون صفحات (بعد از اینکه گوگل صفحه وبسایت را ایندکس Indexing کرد، به کلمه کلیدی شما رتبه و جایگاه می دهد) به کار گرفته می شود.

سئو داخلی و خارجی

سئو داخلی به مجموعه ای از فعالیت ها گویند که در درون وبسایت شما انجام می شود تا گوگل دید بهتری به سایت شما از لحاظ بهینه تر بودن در مقایسه با رقبا داشته باشد. در واقع سئو داخلی از جمله مهمترین و اصلی ترین بخش های سئو است و اگر به آن توجه نداشته باشید، سبب ناشناخته شدن سایت شما برای گوگل می شود.

از سوی دیگر سئو خارجی را داریم که بعد از اتمام بخش سئو تکنیکال و داخلی، باید به سراغ آن برویم. سئو خارجی نسبت به بخش داخلی سایت بسیار حساس بوده و نیازمند به فردی متخصص جهت انجام آن می باشد. متاسفانه بسیاری از کسب و کارها برای اینکه سریع تر در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند، بدون دانش اولیه و تخصصی اقدام به انجام سئو خارجی همچون خرید بک لینک و ریپورتاژ می کنند که غالبا بعد از مدت کوتاهی رشد، به صورت تصاعدی افت رتبه خواهند داشت.

  خدمات مشاوره ای برای بهبود رتبه سایت

با توسعه کسب و کار اینترنتی و افزایش رقبای کاری در گوگل، اکتفا کردن به سئو سایت خود به تنهایی کافی نبوده و نیاز به بررسی و سنجش رقبا می باشد. در واقع با تحلیل وضعیت سئو سایت خود و رقبا می توان پیش بینی دقیقی از تحرکات آن ها برای رتبه گیری در گوگل بدست آورد. به همین منظور افراد باید از خدمات مشاوره سئو برای بهبود رتبه خود نهایت استفاده را داشته باشند تا مبادا دچار افت رتبه شوند.

بروز بودن در سئو, مهمترین خدمات ما

همانطور که تاکنون نیز درک کرده اید; سئو فرایندی از مجموعه کارهاست که در وبسایت خود انجام می دهیم تا موتورهای جستجو به بهبود بهینه سازی سایت ما رتبه و امتیاز دهند. این رتبه دهی گوگل غالبا با چالش هایی همراه است و یکی از آن ها آپدیت های جدیدی است که هر چند وقت یکبار در بستر خود انجام می دهد. حال اگر ما نسبت به بروزرسانی های گوگل بی خبر باشیم، بدون شک افت رتبه نصیب ما شده و به زودی از نتایج حذف خواهیم شد. در واقع سئو کارها به نوعی کارمندان گوگل هستند و باید از هر آپدیت جدید این موتور جستجوی پر مخاطب با خبر شوند.

سوالات متداول

هزینه سئو سایت در شهر کرج چقدره؟

هزینه سئو سایت در شهر کرج به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آن ها سختی کلمات کلیدی و میزان رقابت می باشد. البته کلمات تک کلمه ای که ترافیک زیادی را دارند، سئو کردن آن ها سخت تر از کلمات طولانی و لانگ تیل است. اگر بخواهیم مثالی را برای شما بگوئیم که آسان تر یاد بگیرید، سئو کلمه ”طراحی سایت” به دلیل تک کلمه ای بودن بسیار سخت تر از سئو کلمه ”طراحی سایت در تهران” است.

معمولا مدت زمان سئو سایت در شهر کرج با کلمات کلیدی پرترافیک، 3 ماه می باشد. البته این فاکتور به عوامل زیادی نیز بستگی دارد ولی هر چه قدر حوزه کاری کسب و کار شما دارای رقبای بیشتری باشد، به همان نسبت نیز سئو کردن وبسایتتان در شهر کرج سخت تر و طولانی تر خواهد بود.

10 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر میبخشید خواستم بدونم که سئو لوکال هم توی برنامه تون هستش؟ مغازه بنده در خیابان امام شهر کرج ه واسه همین میخوام مشتریای محلی رو برای مغازه بگیرم

  • میبخشید اگر برای ما یه سایت فروشگاهی بزنید و سئو خودتون تقبل کنید چقدر هزینه اش میشه؟ تخفیف هم لحاظ کنید دیگه خودتون میدونید وضعیت فعلی کشور رو وضع کسب و کار ما که قبلا حضوری و سنتی می فروختیم خوب بود ولی الان بدجور شده و اصلا نمیشه کاری واسه این کار کنیم. ممنون میشم این پروژه مارو قبول کنید مرسیی

    • بستگی داره ولی از 5 میلیون شروع میشه و تا 100 میلیون نیز وبسایت میشه طراحی و سئو کرد.
      برای دریافت مشاوره بیشتر با این شماره تماس حاصل فرمائید
      09019154477

  • سلام وقتتون بخیر و شادی باشه ایشالله میخواستم ازتون بپرسم که اگر وبسایت ما توسط یه سئوکاری سئو بشه و وسط های کار نقض قراداد کنه میتونم ازشون شکایت کنم؟ آخه هی داره وعده وعید میده و با اون کلمات نمی تونخ منو بالا بیاره میشه راهنمائیم کنید واقعا خسته شدم بیزینسم سمت کرج یه جای عالی هستش فقط میخوام به یه کلمات رتبه خوب بگیرم واسه همین عجله دارم
    اگر هم میشه با بنده تماس بگیرید چون به شماره تون تماس گرفتم و متاسفانه جواب ندادید
    ۰۹۰۱۲۳۴۶۳۱۲ ناصری

    • سلام ممنونم
      خب بستگی داره به متن قراردادتون و اینکه چه مواردی رو در قرارداد قید و طی کرده باشید
      بله چشم کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرن

  • سلام
    من می‌خوام واسه اینم توی گوگل با کلمه خرید گوشی رتبه بگیرم و می‌خوام بدونم که هزینه اش چقدر میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *