طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت در کرمانشاه

اهداف بسیاری از افراد از طراحی سایت در استان کرمانشاه، رقابت با رقبای کاری و افزایش میزان فروش محصولات و خدمات بوده که لازمه این امر داشتن وبسایت و بهینه سازی آن از طریق سئو است. امروزه با گسترش ویروس کرونا اغلب کسب و کارها تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و میزان فروش محصولات بسیاری از آن ها کاهش یافته و تنها روشی که به ذهنشان خطور می کند، طراحی سایت همراه با سئو می باشد. طراحی سایت برای فعالین کسب و کار در شهر کرمانشاه، اولین قدم می باشد اما مهمترین فاکتوری که می تواند منجر به دیده شدن وبسایت شما با کلمات کلیدی مختلف شود، سئو می باشد که در مقاله “سئو سایت در کرمانشاه“به طور کامل به توضیح آن پرداخته ایم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا در ارتباط با طراحی سایت در کرمانشاه بیشتر صحبت کنیم و اطلاعات شما در این زمینه گسترش پیدا کند.

طراحی سایت در کرمانشاه

با اینترنتی شدن کسب و کارها و رونق استفاده از خدمات آنلاین توسط کاربران، تمایل کارفرمایان برای گسترش کسب و کار خود از حالت سنتی به آنلاین بیشتر از گذشته احساس شده و این امر سبب شده تا آن ها در قدم اول به دنبال طراحی سایت در استان خود یعنی کرماشاه باشند. در واقع صاحبین مشاغل این موضوع را به خوبی درک کرده اند که اگر کسب و کار خود را به سمت موج اینترنت نبرند، بعد از مدتی با هزینه های زیاد اجاره مغازه و کاهش فروش محصولات روبرو خواهند بود. به همین خاطر اغلب آن ها سعی در توسعه بیزینس خود دارند که در مرحله اول داشتن وبسایت و سپس بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو همچون گوگل بسیار مهم است.

خدمات طراحی سایت در کرمانشاه

خدماتی که گروه ما می تواند برای همشهریان عزیز کرد زبان در شهر کرمانشاه داشته باشد عبارتند از:

خدمات طراحی سایت در کرمانشاه

  • طراحی اولیه و چشم نواز وبسایت
  • انطباق با استانداردهای جهانی
  • طراحی سایت همراه با ارائه کامل امکانات
  • آموزش های اولیه به کارفرمایان عزیز در قالب ویدئو و یا تلفنی
  •  ارائه پشتیبانی رایگان به مدت 3 ماه بعد از تحویل پروژه
  • تولید محتوای سئو شده و اصولی
  • ارائه مشاوره رایگان سئو برای بهینه سازی سایت خود
  • کدنویسی بهینه و سبک
  • رعایت UX UI رابط کاربری
  • ایجاد صفحات مورد نظر برای معرفی شما در قالب تماس با ما و درباره ما

هزینه طراحی سایت در کرمانشاه

تعرفه و هزینه طراحی سایت در شهر کرمانشاه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و به همین خاطر نمی توان عدد دقیقی را برای این منظور بیان کرد. در ادامه با فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین میزان هزینه طراحی سایت آشنا می شوید که عبارتند از:

هزینه طراحی سایت در کرمانشاه

  • دامنه

دامنه در واقع آدرس اینترنتی وبسایت شما بوده که با پسوندهای مختلفی همچون com و ir و … ثبت شده است. در حال حاضر هزینه هر یک از این دامنه ها متفاوت بوده و انتخاب هرکدام توسط کارفرما می تواند در تعیین تعرفه طراحی سایت در کرمانشاه موثر واقع شود.

  • هاست

حتما تا به حال متوجه شده اید که هاست همان میزبان و فضای ذخیره سازی وبسایت شماست که در تمام طول شبانه روز به اینترنت متصل بوده و اطلاعات سایت شما را نگه می دارد. اینکه هاست وبسایت شما با مدت زمان انتخابی بر روی چه سیستمی و چه کشوری میزبانی شود، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

  • زبان برنامه نویسی

نوع زبان برنامه نویسی نیز فاکتور دیگر در تعیین قیمت نهایی طراحی سایت محسوب می شود که امروزه اغلب از دو سیستم کدنویسی و یا وردپرسی برای طراحی سایت استفاده می شود. برای اینکه هزینه طراحی وب سایت خود را در ابتدای راه اندازی کسب و کارتان افزایش ندهید و همچنین قیمت مناسب تری نیز داشته باشد، بهترین پیشنهاد ما طراحی سایت با وردپرس است. چرا که طراحی سایت با زبان های مختلفی همچون React و #C بسیار گرانتر محاسبه خواهند شد و برای کسب و کار تازه کارتان احتیاجی نخواهد بود.

در پایان اگر بخواهیم یک عدد میانگینی را برای هزینه طراحی سایت عزیزان کرمانشاهی بیان کنیم که نه سیخ بسوزه و نه کباب، باید بگوئیم که حداقل هزینه طراحی سایت در گروه پاخور وب از 3 میلیون تومان بوده و گاها تا مبلغ 15 میلیون نیز افزایش خواهد یافت.

مزایای طراحی سایت کرمانشاه

امروزه اغلب مردم جامعه برای رفع خواسته شان اقدام به جستجوی نیاز خود در اینترنت می کنند و هر سایتی که در نتایج بالاتر باشد، شانس بیشتری را برای فروش محصول و یا ارائه خدمات به مشتریان دارد.  البته این موضوع به مبحث سئو باز می گردد اما طراحی سایت نیز جزء مهمترین اقدامات اولیه برای بهینه سازی و سئو می باشد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. مزیت های زیادی را می توان برای طراحی سایت در استان کرمانشاه نام برد که مهمترین آن ها عبارتند از:

  1. فراگیربودن اینترنت که سبب محدود نشدن به مکان خاص برای ارئه خدمات به مشتریان می شود.
  2. ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود و بیان توضیحات کامل خدمات و یا محصولات خود در وبسایت
  3. کاهش هزینه های ناشی از آب، برق، گاز، اجاره و…
  4. دسترسی آسان به فروشگاه خود تنها با اتصال به اینترنت
  5. افزایش اعتبار کسب و کاز شما از منظر خریداران عمده و سخصیت های مهم
  6. ارائه اطلاعات واقعی از کسب و کار خود به مشتریان برای افزابش اعتبار و اعتماد میان آن ها
  7. نمایش نمونه کارهای شرکت خود و ارائه آن به مشتریانتان

سوالات متداول

  • چگونه هزینه طراحی سایت را پرداخت کنیم؟

طبق قوانین موجود در گروه پاخور وب، روش پرداخت طراحی سایت در کرمانشاه به شرح زیر می باشد که سعی کرده ایم هوای همشهریان عزیزمان را داشته باشیم.

  1. 45 درصد در اوایل پروژه
  2. 30 درصد پس از طراحی UI UX وبسایت
  3. و در نهایت 25 درصد باقیمانده نیز پس از تحویل پروژه
  • وب سایت من چگونه پشتیبانی می شود؟

معمولا سایت های طراحی شده توسط پاخور وب به مدت 3 ماه پشتیبانی رایگان خواهند شد و هیچ گونه هزینه ای از این بابت از شما دریافت نمی شود.

  • تفاوت بین طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی چیست؟

زمانی که سایت خود را به روش کدنویسی طراحی می کنید، هزینه شما بیشتر و زمان بر خواهد بود اما وبسایت های وردپرسی به دلیل سهولت در کارایی و قابلیت هایی که به همراه دارد، غالبا ارزان تر محاسبه می شوند.

  • مدت زمان طراحی سایت در کرمانشاه چقدر است؟

مدت زمان پروژه طراحی وبسایت کاملاً به ارائه اطلاعات خواسته شده از کارفرما، پرداخت به موقع تعرفه و…. بستگی دارد اما با این حال غالبا بین 1 هفته الی 15 روز پروژه مورد نظر تکمیل شده خواهد بود.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *