قیمت نوشتن مقاله برای سایت

قیمت نوشتن مقاله برای سایت

یکی از موضوعات مهم برای افرادی که دارای وبسایت هستند، قیمت نوشتن مقاله برای سایت است. این دسته از افراد دوست دارند که با قیمت کمتر محتوای وبسایت خود را تکمیل کنند چرا که اغلب آن ها تمایلی به تقبل هزینه زیاد را ندارند. اگر شما نیز درگیر هزینه تولید محتوا هستید، این نوید را می دهیم که امکان سفارش مقالات و وبلاگ های تخصصی در هر حوزه کاری با نویسندگان حرفه ای در پاخور وب با قیمت مناسب انجام می شود. همچنین خدمات سفارش تولید محتوا با نازلترین قیمت در اسرع وقت برای عزیزان پذیرفته شده و افراد می توانند پروژه های متنی و مقاله خود را با خیال راحت به ما بسپارند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با قیمت های نگارش و نوشتن وبلاگ برای وبسایت خود آشنا شوید.

قیمت تولید محتوا به ازای هر 700 کلمه + سئو شده + عکس دار
70 هزار تومان
قیمت تولید محتوا به ازای هر 1000 کلمه + سئو شده + عکس دار
100 هزار تومان
قیمت تولید محتوا به ازای هر 1500 کلمه + سئو شده + عکس دار
120 هزار تومان
قیمت تولید محتوا به ازای هر 2000 کلمه + سئو شده + عکس دار
180 هزار تومان
قیمت تولید محتوا برای توضیح محصول
هر کلمه, 60 هزار تومان
قیمت تولید محتوای ریپورتاژ + تریک های سئو
هر کلمه, 90 هزار تومان

امروزه تقریباً تمام جنبه های زندگی ما با خواندن، نوشتن و مهارت های پیشرفته مقاله نویسی در هم تنیده شده و به جرات می توان گفت که همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دنبال سفارش مقاله یا محتوای متنی برای وبلاگ ها، وب سایت یا شبکه های اجتماعی جهت جلب توجه مشتری و بهبود رتبه سایت خود هستند. 

نوشتن مقاله ارزون برای سایت

به همین خاطر اگر سوال شما این است که هزینه سفارش تولید محتوا چقدره؟ باید بگوئیم که قیمت نوشتن مقاله سایت به عوامل زیادی بستگی دارد و اینکه محتوا نویس در چه زمینه قصد نگاش محتوا را داشته باشد قیمت مقاله نیز متفاوت می باشد. یک مقاله نویس حرفه ای باید بتواند در زمینه های عمومی، اخبار، سرگرمی، فناوری و مهندسی، علوم کامپیوتر و برنامه نویسی، هنر، مهندسی مکانیک، آزمایش ها، هوش مصنوعی و… اقدام به نوشتن کند. بنابراین هر حوزه با حوزه دیگر، قیمت آن به دلیل کمیاب بودن محتوا یا عوامل دیگر متفاوت بوده و هزینه آن نیز به همان نسبت متفاوت می باشد.

مهارت های لازم برای نگارش مقاله

امروزه اغلب نویسندگان و فریلنسرهای تولید محتوا برای جلب توجه کارفرمایان تلاش می کنند مهارت خود را در زمینه کاری محتوا نویسی افزایش دهند. در وافع این دسته از نویسندگان مهارت هایی را برای خود دارند که غالبا بسیاری دیگر از افراد از آن بی خبرند. در ادامه شما را با این مهارت های لازم برای نگارش محتوا و مقاله بیشتر آشنا می کنیم.

آشنایی با اصول نویسندگی و نگارش محتوا

قبل از اینکه بتوانید یک نویسنده بزرگ شوید، باید اصول اولیه نویسندگی را فرا گیرید، یعنی اصول زبان و ادبیات فارسی را دانسته در این زمینه کتاب های زیادی را مطالعه کرده باشید. معمولا بسیاری از مقاله نویسان حرفه ای که به صورت دورکاری و آنلاین اقدام به نگارش محتوا می کنند، تجربه کافی در این زمینه را دارند و آن ها به خوبی از داستان سرایی، استعاره و سبک های نوشتاری استفاده می کنند.

علاقه به شغل مقاله نویسی

اگر می خواهید یک نویسنده حرفه ای در زمینه های مختلف شوید، باید آن را جدی گرفته و به آن علاقه داشته باشید. نویسندگان متخصص به دلیل علاقه ای به کار خود دارند، در این شغل منبع درآمدی داشته و با نوشتن مقاله و پرداخت دستمزد درآمد کسب می کنند.

افزایش مهارت ویراستاری

علاوه بر اصول نگارش، نویسندگان با تجربه در ویرایش و تصحیح نیز باید تبحر زیادی داشته باشند و  تمامی اشتباهات املایی و نوشتاری که از ارزش و خوانایی محتوا کم می کند را بازنویسی کنند. 

درک و شناخت سئو

هدف اکثر مقالاتی که برای وبسایت نوشته می شود، کسب ترافیک و رتبه از طریق موتورهای جستجو همچون گوگل است. برای این کار باید محتوا را متناسب با نیاز کاربر بهینه کرد تا علاوه بر عدم تکراری بودن، موضوع جستجو شده را به خوبی پوشش دهد. اگر در این رابطه احساس می کنید که مهارت کافی را ندارید، حتما اقدام به رزرو مشاوره سئو سایت از آژانس های دیجیتال مارکتینگ مانند پاخوروب و… کنید. دلیل این تاکید این است که هرگونه بی احتیاطی در این امر سبب پنالتی شدن وبسایت شما می شود.

داشتن مهارت جستجو در اینترنت

نوشتن یک مقاله در مورد یک موضوع خاص که محتوایی از آن در هیچ کجا نیست، نیاز به مهارت های جستجو در وب دارد. شما باید کلمات کلیدی اصلی و فرعی، نیازهای مخاطب و مشتری مقاله را دانسته و سپس به پردازش محتوای رقبا در زمینه کاری خود بپردازید.

داشتن مهارت های نرم افزاری

در گذشته مقاه نویسی محدود به حالت سنتی و دستی بود ولی امروزه از این حالت به حالت پیشرفته تری گسترش پیدا کرده است. در واقع برای تصحیح غلط های نوشتاری و افزودن تصاویر مناسب به متن و همچنین تعیین قیمت برای نوشتن مقاله وب سایت، باید مهارت کار با با نرم افزارها همچون word، photoshop و… را بلد باشید.

مهارت های شناختی و فکری

نویسندگان خبره علاوه بر خواندن و نوشتن، باید از مهارت های فکری و شناختی برای تجزیه و تحلیل موضوع محتوایی با پیوندهای منطقی بین اجزای مختلف استفاده کنند. بنابراین قبل از نوشتن یک موضوع محتوا ابتدا به خوبی به مقدمه محتوا فکر کنید تا ساختار مناسبی برای نوشتن مقاله بدست آورید. به عنوان مثال، یک مقاله علمی-پژوهشی که قرار است در یک کنفرانس مطبوعاتی و جمعیت کثیری از مردم ارائه شود، دارای ساختار خاصی بوده که با مقاله بلاگی وبسایت متفاوت است.

مهارت های مدیریت فردی

نویسندگان مقاله نیاز به مدیریت زمان، نظم و انضباط در مدیریت مهارت های خود دارند تا تعداد معینی از محتوا را در طول روز تحویل مشتریان خود دهند. اگر غیر این مورد باشد و بی نظمی خود را به شغل منتقل کنند، سبب نارضایتی کارفرما و به نسبت آن کاهش درآمد را منجر می شود.  

داشتن مهارت های ارتباطی با کاربر

نویسندگان باید به خوبی با مشتری و مخاطب تعامل داشته باشند تا نیازهای آن ها را درک و نسبت به آن پاسخ مناسب دهند.

فرآیند سفارش و نوشتن مقاله

در نوشتن مقاله که توسط گروه ما انجام می شود مراحل زیادی دخیل هستند که سبب تعیین قیمت مناسب برای نوشتن مقاله وب سایت می شود. در ادامه به بیان فرآیند سفارش و نوشتن محتوا خواهیم پرداخت.

  • ثبت سفارش تولید محتوا

کارفرمابان و مشتریان عزیز متناسب با قیمتی که مدنظر دارند، اقدام به پیدا کردن شرکت های تولیدکننده محتوا با قیمت مناسب می کنند. بعد از اینکه این مرحله را به اتمام رساندند، نوبت به ثبت سفارش تولید محتوا با شرکت های مورد نظر می رسد که از نظر قیمت و زمان تحویل، پیشنهاد تیم محتوا یا نویسنده را دریافت می کنند.

  • جستجو برای یافتن منابع موثق

نویسنده برای اطلاع از اینکه چه محتوای جدیدی را برای وبسایت منشر کند، در اینترنت جستجو کرده و متناسب با نیاز کاربر اقدام به نوشتن مقاله مورد نظر می کند. 

  • ایجاد تقویم محتوایی

مدیر محتوایی که اقدام به برون سپاری مقالات وبسایت کرده، با توجه به موضوع مشتری، کلمات کلیدی اولیه و ثانویه را تعیین کرده و باید یک زمان مشخصی را برای انتشار مقالات در سایت تعیین کند. این عمل را در اصطلاح به تقویم محتوایی معروف است.

  • شروع نوشتن مقاله 

در صورتی که کارفرمای شما چیزی از موضوع مقاله نداند، باید شما با دانش خود و طبق تجربیاتتان اقدام به نگارش محتوا کنید. همچنین تا حدالامکان از کلمات ساده و با مفهوم استفاده کرده تا مقاله ایجاد شده بازخورد بهتری را از نظر تعداد کامنت ها و نظرات کاربران داشته باشد.

  • هزینه سفارش محتوا و مقاله

قیمت سفارش مقاله یا نوشتن وبلاگ سایت به عوامل مختلفی از جمله موضوع مطلب، حجم مقاله، مدت زمان تحویل، تجربه و تخصص نویسنده بستگی دارد. معمولا مقالات بر اساس تعداد کلمات نوشته شده یا تعداد ساعات صرف شده برای کار قیمت گذاری می شوند که این قیمت در ایران از حدود 30 الی 200 هزار تومان برای هر کلمه متغیر می باشد.

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *