طراحی سایت روانشناسی

طراحی سایت روانشناسی

امروزه طراحی سایت روانشناسی از این بابت مهم است که بسیاری از افراد جامعه برای درمان بیماری های روانشناختی خود اقدام به جستجو در اینترنت می کنند و خبری از روش های سنتی برای پیداکردن مکان های پزشکی نیست. به همین خاطر اگر یک کلینیک روانشناسی و روانکاوی دارید، باید نسبت به این موضوع توجه زیادی داشته باشید و بدانید که رقبای کاریتان از این فرصت یعنی طراحی و سئو سایت نهایت استفاده را می کنند. تا انتهای این مقاله همراه وبسایت پاخور وب باشید تا در ارتباط با موضوع مهم طراحی و سئو سایت روانشناسی بیشتر برایتان صحبت کنیم.

چه نیازی به طراحی سایت روانشناسی داریم؟

چه نیازی به طراحی سایت روانشناسی داریم؟

شاید این سوال را در ذهن داشته باشید که بنده به عنوان روانشناس چه نیازی به طراحی وبسایت دارم؟ کلینیک بنده در معرض دید عامه بیماران قرار دارد و نیازی به طراحی سایت روانشناسی برای کلینیک خود ندارم !!!! این قبیل موضوعات و سوالات را غالبا اغلب پزشکان در ذهن دارند و پاسخ به این سوال این است که به نظر شما کسی که مشکل روانشناسی دارد، برای درمان بیماری خود چه کاری را انجام می دهد؟ آیا در خیابان ها به دنبال کلینیک های پزشکی می گردد و یا در اینترنت و گوگل اقدام به جستجوی نیاز خود می کند؟ در حال حاضر، یافتن مشتری یا مخاطب و بیماری به صورت گذشته نبوده و اغلب افراد برای رفع نیاز خود به روش های امروزی اقدام می کنند. یکی از این روش ها جستجو در گوگل بوده که گاها بیماران با مقالات مفیدی در اینترنت مواجه می شوند و همین عامل کلید طلایی برای معرفی کلینیک شما به بیماران می شود.

مزایای طراحی سایت روانشناسیمزایای طراحی سایت روانشناسی

مزیت های زیادی را برای طراحی وبسایت روانشناسی برای پزشکان می توان نام برد که مهمترین این مزیت ها عبارتند از:

  • جلب اعتماد بیماران به کلینیک شما از نظر تخصص
  • برند شدن حوزه کاری شما در فضای اینترنت
  • امکان فراهم شدن مشاوره آنلاین برای بیماران دوردست
  • رقابت با رقبای کاریتان و جلو زدن از آن ها
  • گسترش دانش روانشناسی با انتشار مقالات مفید در وبسایت
  • جذب مخاطب و مراجعه کنندگان هدفمند به کلینیک شما
  • امکان نوبت دهی آنلاین

هزینه طراحی وب سایت روانشناسی چقدر است؟



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

Domains

پکیج وبسایت شخصی

5,000,000

دامنه IR 

فضای هاست 1 گیگ یکساله

پشتیبانی 15 روزه

تحویل فوری

طراحی صفحات اصلی, درباره ما, تماس با ما و....

سرعت لود بالا

پلن اقتصادی

8,000,000

دامنه IR و com

2 گیگ فضای هاست یکساله

یک ماه پشتیبانی رایگان

تحویل فوری 

طراحی صفحات درباره ما, تماس با ما, وبلاگ و...

سرعت لود بالا

پکیج خدماتی

10,000,000

دامنه IR و com

فضای هاست 2 گیگ یکساله

پشتیبانی یک ماهه

تحویل فوری

طراحی صفحات درباره ما, تماس با ما, وبلاگ و...

سرعت لود بالا

پکیج فروشگاهی

15,000,000

دامنه IR و com

2 گیگ فضای هاست یکساله

پشتیبانی یک ماهه

تحویل فوری

طراحی صفحات درباره ما, تماس با ما, وبلاگ و...

متمرکز بر سئو

WordPress Pricing Table Plugin

هزینه طراحی سایت روانشناسی به عوامل زیادی بستگی دارد و این تعرفه برای کلنیک روانشناسی متناسب با خواسته پزشکان از وبسایت متفاوت است. این عوامل مهم و تعیین کننده در هزینه طراحی سایت روانشناسی عبارتند از:

  1. استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا وردپرسی
  2. کیفیت پشتیبانی وبسایت
  3. کیفیت کدنویسی در طراحی وبسایت
  4. رعایت سئو فنی و تکنیکال در طراحی سایت روانشناسی
  5. استفاده از فرمت اختصاصی
  6. میزان تجربه بازاریابی اینترنتی شرکت مورد نظر

طراحی سایت روانشناسی توسط پاخور وب

طراحی و ایجاد وبسایت روانشناسی فواید زیادی را برای پزشکان عزیز به همراه دارد که در موارد بالا به تک تک این مزیت ها پرداختیم. طراحی وبسایت سبب می شود که بازاریابی شما به صورت تخصصی تر انجام شده و اعتماد بیشتری را در میان مخاطبان خود کسب نمائید که این اعتماد با دیده شدن میسر می شود. در واقع طراحی سایت مطب روانشناسی به تنهایی نمی تواند برای کلینیک شما بیمار جذب کند و یکی از روش های امروزی برای بازاریابی، سئو سایت می باشد.

طراحی وبسایت روانشناسی توسط پاخور وب

سئو سایت روانشناسی

شاید بگوئید که سئو چیست و چه کمکی به کلینیک ما می کند؟ در پاسخ باید بگوئیم که سئو همان بهینه سازی وبسایت شما برای موتورهای جستجو است که سبب می شود سایت شما نسبت به رقبا بهینه تر و قابل اعتمادتر از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل باشد. در واقع بیماران نمی دانند که کدام روانپزشک می تواند برای آن ها بهترین گزینه درمانی باشد و به همین خاطر در موتورهای جستجو اقدام به جستجوی نیاز خود می کنند. در این میان اگر وبسایت شما از نظر سئو بهینه تر شود، می تواند نقش مهمی را برای دیده شدن سایت شما با کلمه کلیدی هدفمندتان داشته باشد.

البته در این میان اغلب سایت های روانشناسی که قبلا در زمینه سئو فعالیت داشته اند، برخی نیز با مشکلات زیادی همچون عدم کسب رتبه برتر در گوگل و…مواجه هستند. برای این دسته از وبسایت های روانشناسی می توان مشاوره آنلاین سئو سایت را پیشنهاد بدهیم که با ترفند های متخصص سئو می توانند به راحتی جایگاه کلمه کلیدی خود را کسب نمایند.

سئو وبسایت روانشناسی

سخن پایانی

طراحی وبسایت روانشناسی می تواند توانایی های شما را در سطح اینترنت در معرض دید مخاطبانتان قرار دهد و افرادی که مشکلات رواشناسی دارند را مورد درمان قرار دهید. در واقع با طراحی وبسایت برای پزشکان حوزه روانشناسی و روانکاوی سبب می شوید که یک تبلیغات قابل اعتمادی را در اینترنت ایجاد نمائید و به این ترتیب اثربخشی تخصص خود را به بیمارانتان نشان دهید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *