پدر سئو در جهان

پدر سئو ایران و جهان کیست

احتمالا شما نیز به دنبال پاسخ به این سوال هستیذ که پدر سئو در جهان و ایران کیست و این لقب به چه فردی داده شده است؟ در پاسخ باید بگوئیم که پدر سئو در جهان متعلق به فردی به اسم Bruce Clay “بروس کلی” داده می شود و پدر سئو در کشورمان نیز متخصص کسی است که تخصص و مهارت بالایی در این زمینه دارد. امروزه افرادی زیادی همچون شهرام رهبری، علیرضا ناجی، امین اسماعیلی و…. هستند که برای جامعه سئو تاثیر زیادی گذاشتند که از آن ها به عنوان متخصص و حرفه ای در این زمینه یاد می کنند.

پدر سئو در جهان

همانطور که موارد بالا نیز اشاره داشتیم، هر حرفه ای دارای بزرگتر و بالاصطلاح پدری داشته که در زمینه کاری خود فعال بوده و دانش لازم را در علم خود به همراه دارد. شخصی به اسم “بروس کلی” نیز به عنوان پدر سئو در جهان می شناسند و این ادعا را به خود اختصاص داده است. این فرد که سال ها در زمینه سئو و بهینه سازی سایت های مختلف فعال بوده و توانسته تجربیات ارزشمندی را در حوزه کاری خود بدست آورد.

پدر سئو در جهان

پدر سئو در ایران

در این زمینه می توان گفت افراد موفقی در حوزه سئو وجود دارند که علاوه بر انجام بهینه سازی موتورهای جستجو و تسلط بر این حوزه، در زمینه آموزش بهینه سازی و مشاوره سئو نیز حرفی برای گفتن دارند. شما با پدر سئو در دنیا به نام بروس کلی آشنا شده اید و مطمئن شدید که واژه پدر سئو شوخی نیست اما سوال بعدی این است که پدر سئو در ایران کیست؟ این لقب یعنی پدر سئو در ایران مختص فردی است که با تجربه های لازم در زمینه بهینه سازی سایت توانسته یک وبسایت را اندازه گیری و مطالب تحقیقاتی ارزشمندی را در این زمینه منتشر کند.

افراد زیادی در جامعه هستند که در این زمینه مطرح بوده و در سال‌های اخیر در زمینه سئو موفق بوده‌اند اما نمی‌توان گفت پدر سئو در ایران فردی خاص می باشد. افراد زیادی ادعا می کنند که جزء بهترین سئوکاران ایران هستند که در ادامه به بررسی نوع و سبک فعالیت و دلیل انتصاب این لقب را برای آن ها می پردازیم. برخی از افراد فقط در زمینه اصول سئو و الگوریتم های گوگل و تکنیک های سئو آموزش بالایی دارند و برخی دیگر علاوه بر موارد فوق، از تمامی تکنیک های بهینه سازی سایت اطلاع و تجربه لازم را دارند. در ادامه با لیست افراد موفق و بهترین متخصصان سئو در ایران بیشتر آشنا می شوید که عبارتند از:

  1. جناب آقای شهرام رهبری که شروع فعالیت ایشان از سال 1390 بوده است.
  2. جناب آقای نظری زاده، مدیر وبسایت seoiran.com از سال 1382
  3. جناب آقای رضا شیرازی، مدیر وبسایت وب24 که از سال 1391 فعالیت خود را در حوزه سئو وبسایت آغاز کرده اند.
  4. جناب آقای امین اسماعیلی، مدیر وبسایت وبسیما که شروع فعالیت ایشان از سال 1392 بوده است.
  5. جناب آقای ناصر رسولی که شروع فعالیت ایشان از سال 1390 بوده است.
  6. جناب آقای وحید افشار، مدیر وبسایت ایرانی سایت که شروع فعالیت ایشان از سال 1392 بوده است.

افراد زیادی در زمینه بهینه سازی و سئو سایت، حرف برای گفتن دارند که متاسفانه بسیاری از آن ها تمایلی به دیده شدن ندارند و به صورت گمنام در حال فعالیت در این عرصه به صورت تخصصی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *