مشاوره تولید محتوا

امروزه محتوا با انواع مختلف متنی، صوتی، تصویری و… تولید می شود و نقش مشاور محتوا پاسخ به ابهامات و سوالات ایجاد شده در زمینه ارائه خدمات تولید محتوا متنی می باشد. در واقع مشاور متخصص تولید محتوا به شرکت و کسب و کار شما کمک می کند تا بازار امروزی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ از طریق محتوا تسخیر کنید که معمولا شامل اقدامات مختلفی از پیاده سازی استراتژی گرفته تا انتشار و تقویم محتوایی برای وبسایت شما می باشد.

لیست خدمات مشاوره تولیدمحتوا

این روزها بیشتر کسب و کارها از روش سنتی فاصله گرفته و تمرکز خود را به دنیای دیجیتال معطوف کرده اند و مشاور محتوا با پیاده سازی استراتژی محتوایی، بازاریابی محتوا و… سعی در رشد کسب و کار شما داشته و موفقیت را برای وبسایتتان به ارمغان می آورد. استفاده از مشاور محتوا به معنای ناتوانی شما در تولید محتوا نیست بلکه به این معنی بوده که شما از تخصص فردی استفاده می کنید که سال ها تخصص لازم در این زمینه را کسب کرده است و می توان هزینه تولید محتوا متنی را برای سایت شما کاهش دهد.

استراتژی محتوایی

سئو محتوا

بازاریابی محتوایی

آموزش تولید محتوا

هزینه مشاوره تولیدمحتوا

هزینه مشاوره در زمینه تولید محتوا به صورت ساعتی، تلفنی و حضوری صورت می گیرد که شرح جزئیات آن را در ادامه آورده ایم.

مشاوره ساعتی تولیدمحتوا

1 الی 2 ساعته
2 میلیون تومان
  •  بررسی 0 تا 100 محتوا سایت
  • شناسایی نقاط قوت و ضعف رقبا
  •  تحلیل رویکردهای جستجویی کاربران
  •  شناسایی نوع مخاطب و بازار هدف

مشاوره تلفنی تولیدمحتوا

نهایت 15 دقیقه
0 میلیون تومان
  • پرسش و پاسخ

مشاوره حضوری تولیدمحتوا

ترجیحا در تهران
5 میلیون تومان
  •  بررسی 0 تا 100 محتوا سایت
  •  بررسی رقبا
  •  ارائه استراتژی برای بهبود محتوا
  •  پرسش و پاسخ همراه با آموزش
  •  شناسایی نوع مخاطب و بازار هدف

وظایف مشاور تولیدمحتوا

در زمان رزرو جلسات مشاوره از متخصص تولید محتوا انتظار داریم که به یکسری نیازهای ما در این زمینه پاسخ دهد تا بتوانیم از این طریق رشد سایت و کسب و کار خود را تضمین کنیم. در ادامه این پاراگراف شما عزیزان را با وظایف مشاور تولید محتوا بیشتر آشنا می کنیم که عبارتند از:

  • شناخت مخاطب هدف

شناخت مخاطب و کاربر سایت، یکی از اساسی ترین وظایف هر کسب و کاری می باشد چرا که مخاطب با محتوای شما در تعامل بوده و در نهایت منجر به مشتری و جذب آن به کسب و کارتان می شود. به همین خاطر شناخت شخصیت کاربر به شما کمک می کند که محتوایی مفید صرفا براساس رفع نیاز کاربر را تولید و منتشر کنید. البته این را هم بگوئیم که شناخت شخصیت کاربر مستلزم بررسی دقیق نیاز او بوده که مشاور تولید محتوا می تواند کمک بسیار زیادی در این زمینه به شما کند.

  • پیاده سازی تقویم محتوایی

هر کسب و کاری برای اخذ موفقیت نیاز به نظم و انضباط مداوم دارد و در زمینه تولید محتوا نیز می تواند با پیاده سازی تقویم محتوایی صورت گیرد. با پیاده سازی تقویم محتوایی برای سایت خود می توانید مطالب خود را دسته بندی کرده و تاریخ دقیقی را برای انتشار آن ها تعیین کنید.

  • تعیین کلمه کلیدی محتوا بر اساس موتور جستجوی گوگل

با جستجوی هر کلمه ای در موتورهای جستجو همچون گوگل، هزاران سایت و مقاله پیدا می شود که مطمئنا انتخاب هر کاربری صرفا چند لینک و سایت اول نتایج جستجو می باشد. در اینجاست که نقش تولید محتوای سئو شده بیشتر از قبل احساس می شود. اگر نمی دانید که سئو چیست باید بگوئیم که سئو مخفف عبارت بهینه سازی موتور جستجو است و محتوای سئو شده نیز به معنای محتوایی بوده که بر اساس نیاز کاربر و الگوریتم گوگل تولید می شود. بسیاری از مشکلات اساسی وبسایت هایی که در جلسات مشاوره سئو سایت آژانس های دیجیتال مارکتینگ بیان می شوند، مبحث بهینه نبودن محتوا می باشد که همین عامل سبب شکست اغلب کسب و کارهای اینترنتی می شود.

  • پیاده سازی استراتژی محتوایی

هر کسب و کاری به یک استراتژی مناسب برای تولید محتوا نیاز دارد تا به وسیله آن توانایی تشخیص زمان و چگونگی انتشار محتوا مشخص شود. استراتژی های تولید محتوا یکی از تخصصی ترین و مهم ترین عوامل موفقیت یک کسب و کار بوده و برای تعریف و تدوین آن نیاز به تجربه است که مشاور تولید محتوا می تواند در این زمینه به شما عزیزان کمک زیادی کند.

  • تحلیل رقبا

تحلیل رقبا نیز یکی دیگر از خدمات مشاوره محتوا بوده که از گذشته تا به امروز، هر کسب و کاری برای موفقیت در زمینه کاری خود نیاز به تجزیه و تحلیل درباره کسب و کارهای رقبا می باشد. تجزیه و تحلیل رقبا به شما کمک می کند تا از رقبای خود عقب نمانید و زمینه رشد کسب و کار شما را به وجود آورد. یک مشاور محتوا، رقبای شما را تجزیه و تحلیل می کند و استراتژی های محتوای شما را بر این اساس تحلیل و بررسی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید