امروزه محتوا با انواع مختلف متنی، صوتی، تصویری و… تولید می شود و نقش مشاور محتوا پاسخ به ابهامات و سوالات ایجاد شده در زمینه تولید محتوا می باشد. در واقع مشاور متخصص تولید محتوا به شرکت و کسب و کار شما کمک می کند تا بازار امروزی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ از طریق محتوا تسخیر کنید که معمولا شامل اقدامات مختلفی از پیاده سازی استراتژی گرفته تا انتشار و تقویم محتوایی برای وبسایت شما می باشد. این مشاوره می تواند به صورت استخدام فرد یا عقد قرارداد با یک شرکت محتوایی بوده باشد و در هر صورت، برای موفقیت در بازار رقابتی اینترنت به چنین نقشی نیاز دارید. تا انتها همراه ما در پاخوروب باشید تا به شما عزیزان در رابطه با مشاوره تولید محتوا اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم.


بنر مشاوره تولید محتوا

چرا به مشاوره محتوا نیاز داریم؟

اگر کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، ممکن است با این مشکل و مسئله مواجه شده باشید که نمی دانید چه نوع محتوایی را برای سایت خود تولید کنید. شاید بخشی از راه را رفته و برای وب سایت و صفحات مجازی خود محتوا ایجاد کرده باشید اما در مقطعی از ادامه مسیر خسته شده و ادامه ندهید. مشکلاتی که در مسیر تولید محتوا برای سایت شما ایجاد می شود تنها بخشی از مسائلی است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیاری از کسب وکارها با آن مواجه هستند که چاره آن کمک گرفتن از یک مشاور متخصص در زمینه تولید محتوا می باشد. با مشورت از یک فرد متخصص و مشاور تولید محتوا، تمام این مشکلات پایان یافته و می توانید به روند تولید محتوا برای سایت خود ادامه دهید.

چرا به مشاور تولید محتوا نیاز داریم؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده باشد که چرا به مشاور تولید نیاز داریم که پاسخ به سوال این قبیل افراد را در ادامه خواهیم دید.

  • برندسازی و تبلیغ برند در میان رقبا

امروزه صاحبان مشاغل دیدگاه درستی در جهت برندسازی کسب و کار خود ندارند و همین عامل در آینده سبب بروز مشکلات جدی برای آن ها می شود. مشاوران تولید محتوا به شما کمک می کنند دیدگاه درستی از کسب و کار خود داشته باشید که در جلسات مشاوره تولید محتوا اهداف برندی کشب و کار خود را پیدا کرده و دقیقا می دانید که چه می خواهید و چه اهداف برندی را در سر دارید.

  • محدود بودن زمان

به عنوان یک صاحب برند، چیزهای زیادی در کسب و کار اینترنتی وجود دارد که باید روی هر یک از آن ها تمرکز کنید که به همین خاطر زمان کافی برای فعالیت در زمینه تولید محتوا و بازاریابی محتوا را نخواهید داشت. مشاوران تولید محتوا به گونه ای کار می کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن، بدون صرف انرژی و زمان زیاد، فرآیندهای تولید محتوا و بازاریابی محتوا را متناسب با وبسایت شما آموزش داده تا با مبانی اولیه آن آشنا شوید.

  • نیاز به ایده جدید برای تولید محتوا

حتی اگر بهترین تیم تولید محتوا را داشته باشید، گاهی لازم است نظر یک متخصص در زمینه تولید محتوا را بدانید. مشاوران و متخصصین تولید محتوا فعالیت های شما را از بیرون نظاره گر هستند و در این مواقع ایده های خوبی را به وبسایت شما برای رشد کسب و کارتان ارائه می دهند. این دیدگاه که توسط مشاور تولید محتوا خلق می شود به شما کمک می کند تا مسائلی را که تیم شما نادیده گرفته اند را شناسایی کنید و در صدد رفع آن برآیید.

  • آشنایی با چگونگی تولید محتوا

مشاوران محتوا به شما کمک می کنند تا بهترین روش ها را برای تولید و انتشار محتوا شناسایی کنید و محتوای خود را به طور موثر به مخاطبان خود ارائه دهید.
یک مشاور بازاریابی محتوا همچنی می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید از چه ابزارهایی کمک بگیرید تا محتوای خود را با هر پلتفرم تطبیق دهید تا به بازار هدف نزدیک شوید.

مشاور تولید محتوا کیست؟

مشاور تولید محتوا فردی متخصص و کاملا آگاه بوده که می تواند از صفر تا صد فرآیند تولید محتوا را برنامه ریزی و مدیریت کند. این فرد که تجربه زیادی در طراحی و توسعه استراتژی های بازاریابی محتوا دارد، به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا راه خود را در بازار کسب و کار دیجیتال پیدا کنند.
بسیاری از مردم فکر می کنند که تولید محتوا به معنای نوشتن چند مقاله در هر روز و ارسال آن ها در شبکه های اجتماعی است. اما باید بگوئیم که تولید محتوا روشی مبتنی بر علم بوده و تلاش مشاوران تولید محتوا ایجاد ارتباط دوستانه و دوسویه بین کسب و کارها و مخاطبانشان با استفاده از تولید محتوای ارزشمند می باشد.

وظایف مشاور تولید محتوا

در زمان رزرو جلسات مشاوره از متخصص تولید محتوا انتظار داریم که به یکسری نیازهای ما در این زمینه پاسخ دهد تا بتوانیم از این طریق رشد سایت و کسب و کار خود را تضمین کنیم. در ادامه این پاراگراف شما عزیزان را با وظایف مشاور تولید محتوا بیشتر آشنا می کنیم که عبارتند از:

وظایف مشاور تولید محتوا

  • شناخت مخاطب هدف

شناخت مخاطب و کاربر سایت، یکی از اساسی ترین وظایف هر کسب و کاری می باشد چرا که مخاطب با محتوای شما در تعامل بوده و در نهایت منجر به مشتری و جذب آن به کسب و کارتان می شود. به همین خاطر شناخت شخصیت کاربر به شما کمک می کند که محتوایی مفید صرفا براساس رفع نیاز کاربر را تولید و منتشر کنید. البته این را هم بگوئیم که شناخت شخصیت کاربر مستلزم بررسی دقیق نیاز او بوده که مشاور تولید محتوا می تواند کمک بسیار زیادی در این زمینه به شما کند.

  • پیاده سازی تقویم محتوایی

هر کسب و کاری برای اخذ موفقیت نیاز به نظم و انضباط مداوم دارد و در زمینه تولید محتوا نیز می تواند با پیاده سازی تقویم محتوایی صورت گیرد. با پیاده سازی تقویم محتوایی برای سایت خود می توانید مطالب خود را دسته بندی کرده و تاریخ دقیقی را برای انتشار آن ها تعیین کنید.

  • تعیین کلمه کلیدی محتوا بر اساس موتور جستجوی گوگل

با جستجوی هر کلمه ای در موتورهای جستجو همچون گوگل، هزاران سایت و مقاله پیدا می شود که مطمئنا انتخاب هر کاربری صرفا چند لینک و سایت اول نتایج جستجو می باشد. در اینجاست که نقش تولید محتوای سئو شده بیشتر از قبل احساس می شود. اگر نمی دانید که سئو چیست باید بگوئیم که سئو مخفف عبارت بهینه سازی موتور جستجو است و محتوای سئو شده نیز به معنای محتوایی بوده که بر اساس نیاز کاربر و الگوریتم گوگل تولید می شود. بسیاری از مشکلات اساسی وبسایت هایی که در جلسات مشاوره سئو سایت آژانس های دیجیتال مارکتینگ بیان می شوند، مبحث بهینه نبودن محتوا می باشد که همین عامل سبب شکست اغلب کسب و کارهای اینترنتی می شود.

انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی باید از اصول سئو پیروی کند تا مقاله شما جایگاه مطلوبی را در موتورهای جستجو همچون گوگل پیدا کند. البته سئوی وب سایت به محتوا محدود نمی شود اما بخش محتوا یکی از اساسی ترین قسمت های سئو بوده که در جایگاه خود یک علم بزرگ و تخصصی است.

  • پیاده سازی استراتژی محتوایی

هر کسب و کاری به یک استراتژی مناسب برای تولید محتوا نیاز دارد تا به وسیله آن توانایی تشخیص زمان و چگونگی انتشار محتوا مشخص شود. استراتژی های تولید محتوا یکی از تخصصی ترین و مهم ترین عوامل موفقیت یک کسب و کار بوده و برای تعریف و تدوین آن نیاز به تجربه است که مشاور تولید محتوا می تواند در این زمینه به شما عزیزان کمک زیادی کند.

  • تحلیل رقبا

تحلیل رقبا نیز یکی دیگر از خدمات مشاوره محتوا بوده که از گذشته تا به امروز، هر کسب و کاری برای موفقیت در زمینه کاری خود نیاز به تجزیه و تحلیل درباره کسب و کارهای رقبا می باشد. تجزیه و تحلیل رقبا به شما کمک می کند تا از رقبای خود عقب نمانید و زمینه رشد کسب و کار شما را به وجود آورد. یک مشاور محتوا، رقبای شما را تجزیه و تحلیل می کند و استراتژی های محتوای شما را بر این اساس تحلیل و بررسی می نماید.

انواع خدمات مشاوره محتوا برای کسب و کارها

مشاوره بازاریابی محتوا طیف گسترده ای از راه حل های تولید محتوا را برای دستیابی به اهداف بازاریابی کسب و کار شما ارائه می دهد. در واقع طرح دقیق تولید محتوا از استراتژی و ایده پردازی گرفته تا تولید و توزیع محتوا توسط مشاور تولید محتوا در اختیار شما قرار می گیرد که در ادامه به برخی از مهمترین وظایف مشاورین متخصص در این زمینه می پردازیم که عبارتند از:

  • استراتژی محتوا
  • توسعه محتوا
  • توزیع محتوا
  • بهینه سازی محتوا
  • مشاوره سئو محتوا
  • بازاریابی محتوا
  • ویرایش محتوا
  • آموزش محتوا
  • تولید محتوا

سوالات متداول در رابطه با مشاوره تولید محتوا

  • آیا امکان مشاوره تولید محتوا به صورت آنلاین وجود دارد؟

بله، اگر نیاز به مشاوره تولید محتوا به صورت آنلاین دارید، فقط کافی است درخواست خود را در این وبسایت ثبت کرده و یا با شماره های مندرج همچون 09019154477 تماس حاصل فرمائید.

  • مشاوره نوشتن محتوا شامل چه مواردی می شود؟

در مشاوره رایگان محتوایی تلاش می کنیم پس از آشنایی با کسب و کار، صنعت و اولویت هایتان بهترین پیشنهادات بازاریابی محتوایی ممکن را در اختیار شما قرار دهیم. این توصیه ها می تواند در سطح استراتژی محتوا یا مدیریت محتوا بوده باشد.

  • آیا امکان مشاوره تلفنی وجود دارد؟

بله، برای مشاوره تولید محتوا می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 با شماره 09019154477 تماس حاصل فرمائید.

  • مشاوره بازاریابی و تولید محتوا شامل چه بخش هایی می باشد؟

بازاریابی محتوا، استراتژی تولید محتوا و نگارش محتوا و… از جمله اقداماتی که در جلسه مشاوره به شما عزیزان بیان می شود.

سخن آخر

این روزها بیشتر کسب و کارها از روش سنتی فاصله گرفته و تمرکز خود را به دنیای دیجیتال معطوف کرده اند و مشاور محتوا با پیاده سازی استراتژی محتوایی، بازاریابی محتوا و… سعی در رشد کسب و کار شما داشته و موفقیت را برای وبسایتتان به ارمغان می آورد. استفاده از مشاور محتوا به معنای ناتوانی شما در تولید محتوا نیست بلکه به این معنی بوده که شما از تخصص فردی استفاده می کنید که سال ها تخصص لازم در این زمینه را کسب کرده است. حتما می دانید که هر ساله بسیاری از کسب و کارها در دنیای دیجیتال شکست می خورند و از سویی دیگر بسیاری از کسب و کارها با استفاده از محتوای کاربرپسند روز به روز قدرتمندتر می شوند. به همین خاطر شما عزیزان می توانید با محتوای خوب که نیاز کاربر را رفع می کند، در دنیای دیجیتال مارکتینگ برنده و ممتاز باشید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *