مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بسیاری از چالش هایی که مدیران کسب و کار با آن مواجه هستند برای رفع آن نیاز به مشاور و متخصص در این زمینه بوده تا در کمترین زمان و هزینه بتواند راه حل مناسب را ارائه دهد. تیم پاخور وب مفتخر است خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ را برای تمامی کسب و کارهایی که با چالش مواجه شده اند بهترین راه حل را از بررسی وضعیت فعلی کسب و کاتان در زمینه های برندینگ طراحی محصول تبلیغات اینترنتی و سئو بازاریابی محتوا و… را ارائه می دهد. 

مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست؟

به فردی که صلاحیت مشاوره در زمینه تبلیغات و استراتژی های تجاری در حوزه اینترنت و کسب و کار آنلاین را داشته باشد، مشاور بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ می گویند که این فرد می تواند به کسانی که می خواهند کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایند مشاوره بیزینسی دهد. کار اصلی یک مشاور بازاریابی دیجیتال مارکتینگ ایجاد ارتباط بین کسب و کار و فضای آنلاین بوده و فرد متخصصی که به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ معرفی می شود باید دانش و همچنین تخصص کافی همراه با تجربه و توانایی لازم برای تبدیل یک کسب و کار سنتی به یک کسب و کار اینترنتی را داشته باشد تا از طریق ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بتواند مشتریان زیادی را جذب بیزینس خود کند.

هزینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

هزینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین این موارد عبارتند از:

  • سطح تخصص و تجربه متخصص
  • محدوده و ماهیت پروژه
  • مدت زمان مورد نیاز برای اجرای استراتژی‌ ها
  • و…

 

 

مشاوره ساعتی دیجیتال مارکتینگ

5 میلیون تومان
  • بررسی و آنالیز کسب و کار
  • ارائه راه حل و اقدامات
  • تعیین اهداف و استراتژی بازاریابی

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ درمجموعه پاخور وب شامل موارد زیادی است که عبارتند از:

طراحی هویت برند

تبلیغات آنلاین

بازاریابی محتوا

بهینه سازی SEO

از دیگر خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در گروه پاخوروب می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • بازاریابی در موتورهای جستجو

موتورهای جستجو مانند گذشته نبوده و وبسایت های امروزی در بهینه سازی سایت بسیار تلاش می کنند تا با بهبود محتوا و اعمال تکنیک های بازاریابی در موتورهای جستجو بتوانند کسب و کار خود را رشد و رونق دهند. اگر به مشاوره رایگان سئو برای بهبود وبسایت خود نیاز دارید می توانید از پاخوروب کمک بگیرید تا در این زمینه به شما عزیزان کمک کنیم.

  • تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک در وب

این نوع تبلیغات یکی از سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌های مطمئن برای بازاریابی در سطح وب بوده و به قدری این رویکرد تضمین شده است که می توانید از آن آمار دقیقی همچون میزان کلیک و جستجوی کلمه کلیدی پولسازتان را بگیرید. اما باید گفت که این روش دوام چندانی ندارد و به محض حذف این نوع بازاریابی، علاقه مخاطب به حالت عادی خود یعنی سئو و بهینه سازی سایت باز می گردد.

  • تبلیغات ایمیلی

اگر از این روش تبلیغات به صورت هدفمند استفاده شود، روش موثر و خوبی خواهد بود اما استفاده بیش از حد از این روش نتیجه خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت. به علاوه هدف قرار دادن مخاطب در این روش نسبت به روش های دیگر پر رنگ تر می باشد و انتخاب اشتباه شما در این مورد می تواند هزینه شما را افزایش داده و جبران ناپذیر باشد.

  • بازاریابی ویدئویی

بازاریابی از طریق تیزر تبلیغاتی و فیلم‌های کوتاه چند ثانیه‌ای که به مدت کوتاهی برای مخاطب پخش می شوند رواج خوبی را به همراه دارد، اما اثربخشی آن در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی رایج در دنیای وب بسیار کم رنگ تر است. در واقع بازاریابی ویدئویی در جایگاه خود برای برندسازی و کسب شهرت در فضای آنلاین میسر می باشد.

  • انتشار وبلاگ در مورد خدمات و محصولاتتان

انتشار وبلاگ برای جذب ترافیک یکی از قدیمی ترین روش های جذب بازدید کننده در وبسایت بوده و اگر این روش به درستی انجام شود نتایج خوبی را برای رشد کسب و کارتان به همراه خواهد داشت. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که منتشر کردن محتوای تکراری در فضای وب می تواند اثر منفی برای سایت شما داشته باشد و در این زمینه به فردی متخصص برای نگارش محتوا نیاز دارید.

  • تولید محتوا تخصصی

یکی از جدیدترین روش های تخصصی تعامل با کاربران، ایجاد محتوای متقاعدکننده برای مخاطب می باشد تا از این طریق مخاطب با محصول یا خدمات شما درگیر شده و با محتوایتان تعامل داشته باشد.

  • بازاریابی در شبکه ای اجتماعی

چند سال پیش، زمانی که شبکه های اجتماعی شروع به رشد و توسعه در میان عامه مردم کردند، احتمالاً هیچ کس فکر نمی کرد که از این طریق بتوان اهداف تبلیغاتی و برندی را دنبال کرد. اما امروزه این روش یک تکنیک بازاریابی بر بستر شبکه های اجتماعی بوده و نمی توان آن را نادیده گرفت.

  • شبکه سازی بازاریابی

این روش بازاریابی و تبلیغات از قدیم الایام وجود داشته اما در فضای وب موضوع کمی متفاوت است چرا که استفاده از ابزارهایی همچون رسانه های اجتماعی نیازمند به مهارت های بازاریابی هدفمند و توانایی شبکه سازی در این زمینه است.

  • بازاریابی از طریق همکاری در فروش

شاید ندانید که بازاریابی از طریق همکاری در فروش چیست ولی اگر بخواهیم توضیح کوتاه در این زمینه دهیم باید گفت که نوعی روش فروش بوده که در آن افراد خارج از سیستم کاری شما محصولات و خدماتتان را می فروشند و بابت این فروش ها پورسانت و پول دریافت می کنند. این کار در فضای آنلاین نیازمند مکانیزم های هدفمند و پیاده سازی استراتژی مناسب بوده و برای اینکه فرد بتواند کار فروش فلان کسب و کار را به درستی انجام دهد نیاز به راهکارهای تخصصی در این زمینه دارد.

  • برندسازی با استفاده از تجربه کاربری

در راس هرم همه روش های بازاریابی باید تجربه کاربری مشتری را قرار داد چرا که این موضوع نوعی زیرساخت اصلی برای تبلیغات در فضای مجازی بالخصوص وبسایت و اینستاگرام و…می باشد. اینکه بتوانید با ایجاد حس خوب در کاربر هنگام تعامل با کسب و کار آنلاین شما، فروش داشته باشید، نیاز به تکنیک های مختلفی دارد که برای هر نوع بیزینسی متفاوت بوده و باید با تحقیق به آن دست یافت.

مهمترین وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ وظایف زیادی را برعهده دارند که این وظایف عبارتند از:

  • بهینه سازی تبلیغات
  • بهبود برندسازی شرکت
  • پیاده سازی استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان
  • آشنا به تمامی ابزارهای فروش دیجیتالی
  • آشنایی با سئو برای تبلیغات و بهینه سازی وب سایت
  • آشنایی کامل با تمامی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  • ایجاد برنامه ریزی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی کسب و کار
  • کنترل و هماهنگی کلیه سیستم های تبلیغاتی شرکت مانند وب سایت و وبلاگ
  • بهبود تعامل و ارتباط با مشتری با اجرای کمپین های خلاقانه در شبکه های اجتماعی
  • بررسی روش های بازاریابی فعلی شرکت و
    آشنایی با روش های مختلف دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی با بازار هدف و تقسیم بندی بازار
  • تحقیقات بازار مشتری در فضای مجازی
  • ایجاد یک طرح جامع دیجیتال مارکتینگ
  • توسعه طرح بهبود سئو سایت
  • تجزیه و تحلیل عواملی که بازدیدکنندگان را در سایت نگه می دارد
  • ساختار سایت و تجزیه و تحلیل سرعت آن
  • مدیریت بازاریابی ویدئویی
  • مدیریت بازاریابی صوتی یا پادکست
  • مدیریت بازاریابی ایمیلی
  • اجرای برنامه بازاریابی پیامکی
  • ساخت باشگاه مشتریان آنلاین
  • ارائه محتوای خوب به مخاطب
  • طراحی و اجرای صفحات فرود و لندینگ جذاب
  • تجزیه و تحلیل طراحی سایت شما شامل بررسی UI، UX
  • برنامه ریزی برای رپورتاژ تبلیغات در سایت های ارجاع
  • بهبود نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان
  • و…

چه زمانی به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

در موارد زیر به مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز پیدا می کنیم که عبارتند از:

  • از شروع کسب و کار
  • هنگام تغییر در برنامه بازاریابی
  • موقع ارتقا دادن برند
  • هنگام توسعه کسب‌وکار
  • هنگامی که نیاز به بهبود عملکرد در بازاریابی دیجیتال دارید
  • و…

با بهره مندی از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توانید در مدیریت منابع انسانی، مالی، زمان و … صرفه جویی کرده و در حوزه کاری خود برای جذب مشتری بیشتر موفق تر عمل کنید. در واقع مشاوره دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار شما کمک می کند تا با برنامه ریزی هدفمند و زمان بندی مشخصی و همچنین با اطمینان بیشتری به سمت اهداف بیزینسی خود قدم بردارید.

پاسخ به این سوال به میزان کار، کوچک یا بزرگ بودن شرکت، تجربه مشاور و… بستگی خواهد داشت.

یه مشاور حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ باید دانش کافی و تجربه کاری قابل قبولی در حوزه کاری خود داشته باشد.

در جلسه ای شما با مشاور دیجیتال مارکتینگ هماهنگ می کنید, فرد مورد نظر باید تخصصی آشنایی به دیجیتال مارکتینگ شامل کلیه خدمات این حوزه از جمله سئو، تولید محتوا، تبلیغات گوگل و… را آشنایی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید