سئو سایت سالن زیبایی
کسب و کارهایی که در زمینه سالن زیبایی و آرایشگاه مشغول به فعالیت هستند، برای معرفی خدمات خود به مشتریان نیاز به بهینه سازی و خدمات سئو سایت دارند تا از این طریق بتوانند برند خود را شناخته تر کنند. توجه به فاکتورهایی همچون تحقیق کلمات کلیدی، توجه به سئو محلی، بهبود سرعت بارگیری سایت، لینک سازی داخلی، بهینه سازی محتوا، لینک سازی با کیفیت خارجی و….در سئو سایت سالن زیبایی این امکان را برای آرایشگرها به وجود می آورد که در نتایج جستجوی کاربران در صدر نتایج گوگل نمایش داده شوند.
هزینه سئو سالن زیبایی
هزینه و قیمت سئو متناسب با خواسته کارفرما و نوع خدمات مورد نظر تعیین می شود. به همین خاطر هنگام قیمت گذاری پروژه سئو سایت های سالن زیبایی، اولین موضوع قابل توجه و مهم مربوط به سئو داخلی و بررسی مواردی همچون بهینه سازی کلمات کلیدی و عناوین، کاهش تعداد صفحات بی کیفیت، بهبود سرعت سایت، متا تگ ها و… است. همچنین باید به لینک سازی خارجی و تخمین قیمت آن نیز توجه داشت چرا که رقبای حوزه سالن زیبایی از تعداد بک لینک های با کیفیت بیشتری برخودار هستند.
پکیج طلایی
-
حداقل زمان پروژه 3 ماه
-
تضمین افزایش زنگخور
-
راه اندازی گوگل ادز
-
مشاوره تخصصی و آنالیز جامع
-
تولید محتواسئوشده
-
ارائه گزارش ماهیانه
پکیج نقره ای
-
حداقل زمان پروژه 5 ماه
-
تولید محتواسئوشده
-
افزایش بازدید سایت
-
مشاوره تخصصی و آنالیز جامع
-
ارائه گزارش ماهیانه
پکیج برنزی
-
حداقل زمان پروژه 8 ماه
-
تولید محتواسئوشده
-
مشاوره تخصصی و آنالیز جامع
-
ارائه گزارش ماهیانه
مراحل سئو سایت سالن زیبایی
برای اینکه سئو سایت خود را در زمینه سالن زیبایی بهبود ببخشید، باید از یکسری موارد تبعیت کنید که مراجل آن به طور خلاصه وار عبارتند از:
- تحقیق کلمات کلیدی
- اتصال سایت خود به سرچ کنسول
- انتشار محتوای کاربرپسند به طور منظم
- توجه به سئو محلی
- برندینگ
- کمک گرفتن از منشن بدون لینک و برند منشن
- اضافه کردن اسکیما به وبسایت
- لینک سازی خارجی
در ادامه با تکنیک های حرفه ای و حتی بیشتر از این موارد شما را آشنا می کنیم که دقت در انجام آن می تواند کمک زیادی به سئو سایت سالن زیبایی شما کند.
11 تکنیک برای سئو سایت های سالن زیبایی
در بهینه سازی وبسایت های سالن زیبایی باید به تکنیک های مهمی همچون بهینه سازی تصاویر با کیفیت و… توجه زیادی کنید چرا که وبسایت های آرایشگاهی صرفا کاربر محور بوده و نیاز به محتوای تصویری و ویدئویی با کیفیت هستند. 10 تکنیکی که در سئو سایت های سالن زیبایی باید به آن توجه کرد عبارتند از:
1. اتصال سایت به سرچ کنسول و بررسی پیوسته آن
سرچ کنسول google search console یکی از ابزارهای رایگان گوگل بوده که در اختیار وبمسترهای قرار داده شده تا از این طریق بتوانند اطلاعات کامل تری را همچون میزان سرعت سایت، میزان کیفیت محتوا، تعداد بک لینک ها و… از وبسایت خود بدست آورند. به همین خاطر نصب و اتصال سایت به سرچ کنسول جزء واجبات در سئو بوده و برای اینکه گوگل وبسایت شما را در زمینه بهینه سازی به رسمیت بشناسد نیاز به این ابزار و نحوه کارکردن با آن می باشد.
2. تحقیق کلمات کلیدی
بعد از اینکه وبسایت خود را به سرچ کنسول متصل کردید نوبت به تحقیق کلمات کلیدی حوزه کاریتان می رسد که لیستی از کلمات مورد نظرتان را پیدا می کنید. اینکه شما بدانید افراد با چه کلماتی وبسایت شما را در نتایج گوگل پیدا می کنند جزء مبحث تحقیق کلمات کلیدی می باشد و توجه به این موضوع می تواند وبسایتتان را در بهینه سازی موفق تر کند. به طور مثال کلماتی همچون “بهترین آرایشگاه در تهران” “سالن زیبایی نزدیک من” و… جزء مواردی است که توسط کاربران در گوگل سرچ و جستجو می شود و شما می توانید با تولید محتوا برای این نوع صفحات، بازدید زیادی را برای سایت خود رقم بزنید.
امروزه ابزارهای زیادی همچون keywordtool.io و keyword planner و… وجود دارند که از طریق آن ها می توانید اقدام به تحقیق کلمات کلیدی کنید و فردی که به عنوان بهترین سئوکار استخدام می کنید این کار را برای شما انجام می دهد.
3. توجه به بلاگ و مقالات وبسایت
قسمت زیادی از موفقیت یک کسب و کار در زمینه سالن زیبایی و فروش محصولات آرایشی به تولبد محتوا بستگی دارد. در واقع انتشار روزانه و یا حداقل هفته ای چند عدد مقاله برای وبسایت های حوزه سالن زیبایی می تواند تاثیر زیادی در سئو سایت آرایشگاهی داشته و از این طریق کاربران زیادی را به سایت هدایت کند.
4. انتشار محتوای با کیفیت با هدف رفع نیاز کاربر
از جمله فاکتورهای مهمی که سبب جذب کاربر و رضایت او از وبسایت شما می شود، کیفیت محتوا با هدف رفع نیاز مخاطب می باشد. متاسفانه اغلب وبمسترها از محتواهایی استفاده می کنند که صرفا برای موتورهای جستجو است و همین عامل سبب می شود که با بروزرسانی های هسته الگوریتم گوگل، وبسایت هدف با افت رتبه شدید مواجه شود چرا که نیاز کاربر را اصل قرار نداده است. زمانی که اقدام به تولید محتوای با کیفیت می کنید، مخاطب بشتری را به سایت خود هدایت کرده و وقتی که کاربر از محتوای سایت رضایت داشته باشد گوگل نیز وبسایت شما را در نتایج بالاتری از رقبا نشان می دهد.
5. توجه به لینک سازی داخلی وبسایت
بهینه سازی ساختار لینک های داخلی سایت سبب می شود که کاربر شما با کلیک بر روی لینک های مورد نظر، به صفحات مورد نظر ارجاع داده شود و این مورد می تواند در سئو سایت بسیار موثر واقع شود. موضوع مهمی که در لینک سازی باید به آن توجه داشته باشید، این موضوع است که هر لینکی در محتوا قرار می دهید باید ارتباط کاملی با عنوان مقاله داشته و کاربر تمایل به کلیک کردن بر روی آن را داشته باشد. همچنین این را هم باید بدانید که استفاده بیش از حد و بی ارتباط از لینک های داخلی می تواند برای وب سایت شما تأثیر منفی گذاشته و به رتبه های سایت شما آسیب برساند.
6. استفاده از ابزارهای برای تحلیل وبسایت
استفاده از ابزارهای تحلیلی سبب می شود که وبسایت شما در نتایج بهتر عمل کرده و از رقبا پیشی بگیرید. در واقع با استفاده از ابزارها قادر خواهید بود که نقاط قوت و ضعف وبسایت خود و همچنین رقبا را شناسایی کرده و از این طریق اقدام به بهینه سازی و سئو سایت خود کنید.
7. فعالسازی “لوکال سئو” برای جستجوهای محلی
اجازه دهید سئو محلی را با بیان یک مثال توضیح دهیم. تصور کنید که یکی از افراد در شهر تهران عبارت “بهترین آرایشگاه زنانه” را در گوگل جستجو می کند و فرد دیگر همین عبارت را دز شهر اصفهان سرچ می کند. آیا نتایج جستجو برای هر دو نفر مشابه است؟ در واقع سئو محلی متناسب با موقعیت مکانی تعیین می شود و هر وبسایتی که در شهر نزدیک جستجوکننده حضور داشته باشد قادر خواهد بود در نتایج حضور داشته باشد.
8.برندسازی
یکی از تاثیرگذارترین روش های در موفقیت کسب و کار، برندسازی است که این موضوع نیازمند صرف هزینه زیاد برای معرفی کسب و کار خود به مخاطبین هدف است. روش های زیادی برای برند سازی کسب و کار خود وجود دارد که نمونه های بارز آن همچون سئو، شبکه های اجتماعی و…. بوده که هرچقدر کاربران بیشتری شما را بشناسند، قطعا اعتبار برندی شما حتی در سئو نیز بیشتر خواهد شد.
9. استفاده از منشن بدون لینک
انتشار محتواهایی که لینکی از وبسایت شما منتشر نشود را برند منشن گویند که این موضوع می تواند تا حدودی تاثیر خوبی در سئو سایت شما داشته باشد. البته این موضوع برای برندسازی بسیار عالی عمل می کند و اگر بودجه کمی را برای سئو سایت سالن زیبایی کنار گذاشته اید باید این موضوع را نادیده بگیرید.
10. کمک گرفتن از اسکیما برای درک گوگل از سایت شما
استفاده از کدهای اسکیما سبب می شود که موتورهای جستجو همچون گوگل درک بهتری از وبسایت شما داشته باشند. حتما در بعضی از وبسایت های دیده اید که در کنار تایتل سایت مورد نظر، علائمی همچون ستاره و میزان امتیاز و… نشان داده می شود که تمامی این موارد برای درک بهتر وبسایت شما توسط گوگل می باشد. در گذشته اسکیمایی به اسم FAQ وجود داشت که تعداد زیادی از سوالات را به کاربران نمایش می داد اما در حال حاضر این اسکیما به دلایلی، قابلیت نمایش در وب فارسی را ندارد.
11. بک لینک های باکیفیت تهیه کنید
یکی از موثرترین تاکتیک و استراتژی های لینک بیلدینگ که غالبا بهترین سئوکارها از آن مطلع هستند، تهیه بک لینک های با کیفیت و مرتبط برای صفحات مورد نظر وبسایت سالن زیبایی است. قبل از اینکه اقدام به پیاده سازی استراتژی لینک سازی خارجی کنید باید بدانید که موتورهای جستجو همچون گوگل در رتبه بندی وبسایت ها به دنبال کیفیت و رضایت کاربر هستند. به همین خاطر باید ابتدا محتوای صفحه مورد نظر کاربرپسند باشد و سپس اقدام به پیاده سازی تاکتیک لینک سازی خارجی کنید.
دیدگاهتان را بنویسید